Tonnarin hinta?
Tonnarin hinta?
Aluksi pitää hehkuttaa, 9-5 tuli taloon
Mutta sillä seurauksella että tonnarista pitää luopua
Mitäs raati on mieltä sopivasta hinnasta -97 (rek12/96) tonnarille
- CSE 2.3 T manuaali
- Tehtaalta uudesta alkaen erikoistilauksena Aeron boxi & alusta
- lähtee edelleen kuin telkkä pöntöstä
- kaikki kilsat matka-ajoa, nyt 336tkm.
- ruosteeton, ruostesuojattu
- valkoinen
- plyyshit
- aut ilmastointi
- ei vie öljyä, ei naputtele
- kaikki huollot tehty 10tkm välein
- tekniikkaa ei ole availtu turhaan
- alustassa uudet puslat 250tkm kohdalla
- iskarit uusittu taakse
- kaikki kennot uudet
- jarrulevyt uusittu, männät rasvattu
- kahdet renkaat aluvantein
- blaukkarin soitin 10 cd:n vaihtajalla
- bosalin kiinteä perskoukku
- leimattu 12/07 saakka
- ja sanomatta selvää että joka saatanan nippeli toimii.
Ei viittis ihan ilmaiseksikaan antaa mutta toisaalta osa porukoista huutaa omistaan sairaasti.
Joten oikeasti, mitäs tämmöisestä kehtais pyytää?
T/Pekka
Tonnari & 9-5 3.0 Griffin
PS Tonnari kulkee paremmin, vie vähemmän ja on tiukempi tuntumaltaan kuin tuo 9-5 3.0 Griffin. Tarttee alkaa laittaa 9-5:een palikkaa ...
Mutta sillä seurauksella että tonnarista pitää luopua
Mitäs raati on mieltä sopivasta hinnasta -97 (rek12/96) tonnarille
- CSE 2.3 T manuaali
- Tehtaalta uudesta alkaen erikoistilauksena Aeron boxi & alusta
- lähtee edelleen kuin telkkä pöntöstä
- kaikki kilsat matka-ajoa, nyt 336tkm.
- ruosteeton, ruostesuojattu
- valkoinen
- plyyshit
- aut ilmastointi
- ei vie öljyä, ei naputtele
- kaikki huollot tehty 10tkm välein
- tekniikkaa ei ole availtu turhaan
- alustassa uudet puslat 250tkm kohdalla
- iskarit uusittu taakse
- kaikki kennot uudet
- jarrulevyt uusittu, männät rasvattu
- kahdet renkaat aluvantein
- blaukkarin soitin 10 cd:n vaihtajalla
- bosalin kiinteä perskoukku
- leimattu 12/07 saakka
- ja sanomatta selvää että joka saatanan nippeli toimii.
Ei viittis ihan ilmaiseksikaan antaa mutta toisaalta osa porukoista huutaa omistaan sairaasti.
Joten oikeasti, mitäs tämmöisestä kehtais pyytää?
T/Pekka
Tonnari & 9-5 3.0 Griffin
PS Tonnari kulkee paremmin, vie vähemmän ja on tiukempi tuntumaltaan kuin tuo 9-5 3.0 Griffin. Tarttee alkaa laittaa 9-5:een palikkaa ...
9-5 SE 3.0t -99
9-5 Griffin 3.0t -99
Tech2
9-5 Griffin 3.0t -99
Tech2
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Re: Tonnarin hinta?
Ai onko se diisseli?pohamala kirjoitti:Aluksi pitää hehkuttaa, 9-5 tuli taloon
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
No en nyt tiiä mitä hehkuttamista tossa on... Ehkä muuten jees, mutta laiska on ku kaalimato eikä kutoskoneeseen mitään palikkaa enää saa. Lisäksi taidat joutua korjaamaankin sitä useammin, saabit valitettavasti loppu tonnareihin
Tulkaa kysymään vaan paljonko faija on 9-5 Aero Wagon 2003:ea joutunut vuoden aikana huollattamaan. Haluiskin vaihtaa takas tonnariin..
Onnea kuitenkin uudelle pirssille!
Tulkaa kysymään vaan paljonko faija on 9-5 Aero Wagon 2003:ea joutunut vuoden aikana huollattamaan. Haluiskin vaihtaa takas tonnariin..
Onnea kuitenkin uudelle pirssille!
Kyllä tuota tonttuakin joutuu huollattamaan aivan tarpeeksi. En usko, että 9-5:ta joutuisi duunaan sen enempää.saapasi kirjoitti:No en nyt tiiä mitä hehkuttamista tossa on... Ehkä muuten jees, mutta laiska on ku kaalimato eikä kutoskoneeseen mitään palikkaa enää saa. Lisäksi taidat joutua korjaamaankin sitä useammin, saabit valitettavasti loppu tonnareihin
Tulkaa kysymään vaan paljonko faija on 9-5 Aero Wagon 2003:ea joutunut vuoden aikana huollattamaan. Haluiskin vaihtaa takas tonnariin..
Onnea kuitenkin uudelle pirssille!
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Riippuu vähän tontusta Ei mun autossa ole sen elin aikana ollut mitään ylimääräistä huollettavaa eikä myöskään edellisellä kellä se on ollut 7v. Sitä edellinen taas osti uutena ja huollatti kaiken länsiautossa.Sabo kirjoitti:Kyllä tuota tonttuakin joutuu huollattamaan aivan tarpeeksi. En usko, että 9-5:ta joutuisi duunaan sen enempää.
Ikävä jos latistan tunnelmaa, mutta perheen saabienhuoltajakin (entinen Länsiauton menaanikko, kokemusta n.35 vuotta) on sanonut 9-5:sta että siihen on hänen mielestään saabit valitettavasti loppuneet. 9-5:een ei kuulemma enää korjata mitään osia vaan kaikki joudutaan aina korvaamaan kalliisti uudella osalla. Tonnarin ja kaikkien vanhojen kunnon saabien korjaaminen on kuulemma ihan eri juttu.
Faijallaki meni just joku pieni öljysihti, Länsiauto joutui irroittamaan koko moottorin!! Onhan niissä ooppelin osaa ja GM työntää jenkkiä sisään mitä pidemmälle mennään. Se on siellä setä samuli ku päättää. Faija on muutenkin sanonut et ysivitosessa istutaan ku turpa lasissa eikä ole sama ajaa kuin tonnarilla, vaikka silläkin siinä tiukka alusta on. Sanon vaan että jos sillä ykskin iso vika vielä tulee ni uusi malli uppoaa suohon ja lähtee takaisin hyvän tonnarin metsästykseen. Silläkin noita saabeja 30v ollu jokunen.
Hanki suurempi piha. Täytyyhän tonnarilla nyt tilaa olla
Mullakin on mukavan sikaleveesti tässä kerrostalon pihalla ku onnistuin saamaan kylkipaikan. Täytyyhän saappaalla olla arvoisensa paikka. Ohi ei naapurit pääse edes roskia viemään vilkaisematta mun helmeä
Sitäpaitsi täytyyhän kulmakunnan tehokkain pirssi ny olla näytillä, nii
Mullakin on mukavan sikaleveesti tässä kerrostalon pihalla ku onnistuin saamaan kylkipaikan. Täytyyhän saappaalla olla arvoisensa paikka. Ohi ei naapurit pääse edes roskia viemään vilkaisematta mun helmeä
Sitäpaitsi täytyyhän kulmakunnan tehokkain pirssi ny olla näytillä, nii
Hups...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Tam 22, 2005
"Ruotsalaisissa päivälehdissä on tänään julkaistu tietoja Saab 9-5:n ja vanhemman 9-3:n konerikoista, joiden määrä vakuutusyhtiöiden mukaan ylittää huomattavasti muiden automerkkien vastaavat luvut. Vakuutusyhtiöt eivät enää myönnä konerikkovakuutusta näille Saabeille."
Tähän päivään asti aiheesta taistelevat... Harmi ku ei o noita vikoja
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Tam 22, 2005
"Ruotsalaisissa päivälehdissä on tänään julkaistu tietoja Saab 9-5:n ja vanhemman 9-3:n konerikoista, joiden määrä vakuutusyhtiöiden mukaan ylittää huomattavasti muiden automerkkien vastaavat luvut. Vakuutusyhtiöt eivät enää myönnä konerikkovakuutusta näille Saabeille."
Tähän päivään asti aiheesta taistelevat... Harmi ku ei o noita vikoja
Voe hellanlettas. Mahtaiskohan kellon ajalla ja alkoholilla olla tietämättömyyden lisäksi vaikutusta noihin juttuihin.saapasi kirjoitti:Hups...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Tam 22, 2005
"Ruotsalaisissa päivälehdissä on tänään julkaistu tietoja Saab 9-5:n ja vanhemman 9-3:n konerikoista, joiden määrä vakuutusyhtiöiden mukaan ylittää huomattavasti muiden automerkkien vastaavat luvut. Vakuutusyhtiöt eivät enää myönnä konerikkovakuutusta näille Saabeille."
Tähän päivään asti aiheesta taistelevat... Harmi ku ei o noita vikoja
Pitää näköjään kaivaa oikein puolitoista vuotta vanha lehtijuttu puolustaakseen ikivanhoja tonttuja. Noista konerikoistahan oli seurauksena kahdeksan vuoden moottoritakuu...jos auto sattuu olemana huollettu niinkuin pitää.
Kyllä sen öljysihdin saa sieltä ysivitosestakin ulos konetta irrottamatta. Eri asia on sitten, että mitä sieltä sihdistä löytyi...
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Onnittelut hienosta uudesta autosta. Onhan tuolla sun tonnarilla jo ajettukin (ainakin sisäänajo), mutta ilmeisesti hyväkuntoinen. Varmaan luokkaa 7500 - 8500 €, IMHO.
PS: Mikä on tuon 9-5 Griffinin vuosimalli?
Edit: "Saapasille" kysymys: Tarkoitatko, ettei tuohon kutoskoneeseen saa varaosia, vai mitä tarkoitat palikoilla. Jos kyseessä siis varaosien tarjonnan puute, mihin tieto perustuu?
No offence, mutta kiinnostaa jonnin verran juuri tuo 9-5 malli
PS: Mikä on tuon 9-5 Griffinin vuosimalli?
Edit: "Saapasille" kysymys: Tarkoitatko, ettei tuohon kutoskoneeseen saa varaosia, vai mitä tarkoitat palikoilla. Jos kyseessä siis varaosien tarjonnan puute, mihin tieto perustuu?
No offence, mutta kiinnostaa jonnin verran juuri tuo 9-5 malli
Tarkoittanee kulkemista edistäviä palikoita! Mutta noita ns. palikoita kyllä saa joilla saa ainakin rahat käytetyä ja katu uskottavuutta (eikä mitään muuta) eli vaparisuodatin ja lastuJarmo900 kirjoitti: Edit: "Saapasille" kysymys: Tarkoitatko, ettei tuohon kutoskoneeseen saa varaosia, vai mitä tarkoitat palikoilla. Jos kyseessä siis varaosien tarjonnan puute, mihin tieto perustuu?
No offence, mutta kiinnostaa jonnin verran juuri tuo 9-5 malli
Alustaan kyllä löytyy kikkuloita samoin kun muihinkin. Ja muitahan tuosta veekusta ei kannata parantaakkaan IMHO
(itselle kelpais vain 2.3T koneella olevat versiot)
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Sport-putkisto löytyy lisäksi, hintaahan tuolla tietenkin on.
(Lainattu trolli.nu sivuilta)
Saab 9-5 V6 MY99-01 Stage 2 240hv / 390Nm
Nordic tuning » Saab 9-5
* Saab 9-5 V6 99-01 200hv -> 240hv
* Moottorinohjausyksikkö
* 2.5" sport pakoputkisto yhdellä 3" tupla ulostulolla
(Lainattu trolli.nu sivuilta)
Saab 9-5 V6 MY99-01 Stage 2 240hv / 390Nm
Nordic tuning » Saab 9-5
* Saab 9-5 V6 99-01 200hv -> 240hv
* Moottorinohjausyksikkö
* 2.5" sport pakoputkisto yhdellä 3" tupla ulostulolla
V-M kirjoitti:Tarkoittanee kulkemista edistäviä palikoita! Mutta noita ns. palikoita kyllä saa joilla saa ainakin rahat käytetyä ja katu uskottavuutta (eikä mitään muuta) eli vaparisuodatin ja lastuJarmo900 kirjoitti: Edit: "Saapasille" kysymys: Tarkoitatko, ettei tuohon kutoskoneeseen saa varaosia, vai mitä tarkoitat palikoilla. Jos kyseessä siis varaosien tarjonnan puute, mihin tieto perustuu?
No offence, mutta kiinnostaa jonnin verran juuri tuo 9-5 malli
Alustaan kyllä löytyy kikkuloita samoin kun muihinkin. Ja muitahan tuosta veekusta ei kannata parantaakkaan IMHO
(itselle kelpais vain 2.3T koneella olevat versiot)
V-M
Nykyään taitaa olla aika vaikea myydä tuollaista 4000-10 000€ autoa. Eli kuka maksaisi autosta, jolla ajettu "jo" yli 300t km, 7000-8000€? Vaikka auto olisi kuinka hyvässä kunnossa on sillä silti ajettu paljon. Uuden "auton" saa jo rippeet päälle 20 000€ eikä sillä välin, onhan se kumminki "uusi" auto.
Noh saabisti tietysti voi maksaa. Yksi tuttu pyysi urboriisselikinneristä 8000€ yli 300t ajettu vm. 96. Eihän sitä kukaan koskaan ostanu. Joten sanon tonnarille hinnaksi 6500€.
Noh saabisti tietysti voi maksaa. Yksi tuttu pyysi urboriisselikinneristä 8000€ yli 300t ajettu vm. 96. Eihän sitä kukaan koskaan ostanu. Joten sanon tonnarille hinnaksi 6500€.
VW transporter 2.5tdi vm.99
Poistun nolona... tuohan on puhaltimella eikä vapariJarmo900 kirjoitti:Sport-putkisto löytyy lisäksi, hintaahan tuolla tietenkin on.
(Lainattu trolli.nu sivuilta)
Saab 9-5 V6 MY99-01 Stage 2 240hv / 390Nm
Nordic tuning » Saab 9-5
* Saab 9-5 V6 99-01 200hv -> 240hv
* Moottorinohjausyksikkö
* 2.5" sport pakoputkisto yhdellä 3" tupla ulostulolla
Perun sanani palikoista totaalisesti... Toki silloin lastua peliin (mutta ei tuota vapari suodatinta).
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135