kyse viriboksista

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
turbotero
Matalapaineturbo

kyse viriboksista

Viesti Kirjoittaja turbotero »

Olen hankkimassa aero tonnariin maptunilta virilastua. :? No sellanen juttu askarruttaa-haluavat vanhan orkkispoksin vaihdossa, (muuten hinta melkein tuplat)kannattaako antaa?ja toinen juttu on se kun väittävät että tarvii ohjelmoida ajonesto uudestaan vaihdon yhteydessä, mitäs sit jos haluaa vaihtaa takas alkuperäisen tai viripoksi rikkoituu, eikös sit joudu taas ohjelmoimaan ajoneston. 8O Eikö niitä voi muka nykytekniikalla tehdä niin, että ne poksit on valmiiksi ohjelmoitu autoon sopiviksi. Kertokaas nyt virivelhot mielipiteenne, alkaa tuntuun että tässä tarvitaan nyt viisaampaa apuun.
NG900T
"Saabisti"

Re: kyse viriboksista

Viesti Kirjoittaja NG900T »

turbotero kirjoitti:Olen hankkimassa aero tonnariin maptunilta virilastua. :? No sellanen juttu askarruttaa-haluavat vanhan orkkispoksin vaihdossa, (muuten hinta melkein tuplat)kannattaako antaa?
Suosittelen säilyttämään vanhan poksin. Jos joskus ilmaantuu outoja vikoja, voit aina testata alkuperäisellä poksilla. Mulla tulee just kolme vuotta viriboksien käytöstä ja orkkiksen olen vaihtanu kiinni joka talvi.
Hyödyt : vähemmän sutimista -> nastat säästyy, pienempi bensankulutus ja vähemmän revittelyintoa talven liukkailla. Lisäksi boksien vaihto hillitsee hieman lisäviritysten himoja keväällä kun orkkiksen vaihtaa takasin viriversioon - ja se hetki on meikällä käsillä ihan just! 8) Kesällä kuitenkin tuntuu jo mopolta ja lisää on aina saatava kun tälle tielle lähtee :)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Voisiko joku kysyä Maptun.Fi:ltä mikä tämä boksi hömppä nykyään on ja miksi? Mitstä siis johtuu ettei bokseja enää koodata vastaamaan orkkista.
500whp.net member
Vastaa Viestiin