Millaisia kokemuksia teillä on,millainen lohkolämppäri kannattaisi asentaa ?
Kokemuksia ja faktoja esim edelliseltä talvelta.Kiitos
Haksu
Lämppäri Aeroon ?
Lämppäri Aeroon ?
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Moro,
Itse laitatin Aeroon Defan WarmUpSysteemin (lohkolämppäri+sisähaaroitus+sisätilanlämmitin+akkulaturi+ajastinkello). Muutamana aamuna on tullut testattua ja hyvin tuntuu toimivan, ei tosin vielä kovien pakkasten testiä. Samanlainen järjestelmä oli myös edellisessä Og 9-3 Aerossa ja ei ole muuta kuin hyviä kokemuksia.
Voit siis ajastaa kaksi aikaa ajastimeen ja valita lämmittimien käynnistymisajan joko tuntia/kahta/kolmea tuntia ennen valittua "lähtöaikaa" tai käyttää ns automaattitoimintoa, jolloin ulkoilmanlämpötilan mukaan käynnistyy tai valita perinteisen ON-asennon, jolloin lämmittää kun plugi on seinässä.
Defan systeemi kustantaa noin 500 Eskoa + asennus, joka tietenkin ahtaaseen Aeron V6 moottoritilaan vie aikaa ja kustantaa noin 350 Eskoa.
Calix on toinen lohkarivaihtoehto, johon mahdollisuus saada Saabin oma ajastettava systeemi, joka siis toimii ajotietokoneen kautta, mutta siinä on duunia vielä enemmän kun joutuu purkamaan kojelaudan pois.
Defan ajastinkellon voi jättää vaikka hanskalokeroon (jos ei halua ylimääräistä kellonäyttöä liimata/ruuvata ohjaamoon). Aeroon saa melko hyvin naamioitua pistokkeen sumuvalon viereen mustaan muoviritilään.
SC Aero -06
#2248
Itse laitatin Aeroon Defan WarmUpSysteemin (lohkolämppäri+sisähaaroitus+sisätilanlämmitin+akkulaturi+ajastinkello). Muutamana aamuna on tullut testattua ja hyvin tuntuu toimivan, ei tosin vielä kovien pakkasten testiä. Samanlainen järjestelmä oli myös edellisessä Og 9-3 Aerossa ja ei ole muuta kuin hyviä kokemuksia.
Voit siis ajastaa kaksi aikaa ajastimeen ja valita lämmittimien käynnistymisajan joko tuntia/kahta/kolmea tuntia ennen valittua "lähtöaikaa" tai käyttää ns automaattitoimintoa, jolloin ulkoilmanlämpötilan mukaan käynnistyy tai valita perinteisen ON-asennon, jolloin lämmittää kun plugi on seinässä.
Defan systeemi kustantaa noin 500 Eskoa + asennus, joka tietenkin ahtaaseen Aeron V6 moottoritilaan vie aikaa ja kustantaa noin 350 Eskoa.
Calix on toinen lohkarivaihtoehto, johon mahdollisuus saada Saabin oma ajastettava systeemi, joka siis toimii ajotietokoneen kautta, mutta siinä on duunia vielä enemmän kun joutuu purkamaan kojelaudan pois.
Defan ajastinkellon voi jättää vaikka hanskalokeroon (jos ei halua ylimääräistä kellonäyttöä liimata/ruuvata ohjaamoon). Aeroon saa melko hyvin naamioitua pistokkeen sumuvalon viereen mustaan muoviritilään.
SC Aero -06
#2248
Defaankin saa Saabin oman ajastettavan systeemin. Tarvitsee vain hankkia ko ajastinsarja Saabilta ja Defalta siihen sopiva rele. Saabi liikkeissä heidän pitäisi tietää että miten tämä hoituu ja Defan maahantuojalla Kahallakin tietävät miten homma etenee, jos ei halua Saab-liikkeessä asioida.Aerosmith kirjoitti: Calix on toinen lohkarivaihtoehto, johon mahdollisuus saada Saabin oma ajastettava systeemi, joka siis toimii ajotietokoneen kautta, mutta siinä on duunia vielä enemmän kun joutuu purkamaan kojelaudan pois.