Mistä 9000CC Aeron tekniset tiedot?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Mistä 9000CC Aeron tekniset tiedot?
Haluaisin noita tutkailla, mutta äkkiseltään ei mistään löydy....
Esim. valmistusvuodet, onko moottoreina ollut 2.0T ja 2.3T jne...
Onko esim. -90 valmistettu CC Aeroa kahden litran koneella ja onko tuolloin ollut DI-kassu jo käytössä.
Esim. valmistusvuodet, onko moottoreina ollut 2.0T ja 2.3T jne...
Onko esim. -90 valmistettu CC Aeroa kahden litran koneella ja onko tuolloin ollut DI-kassu jo käytössä.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Re: Mistä 9000CC Aeron tekniset tiedot?
Ainoa valm.vuosi oli -91, koneena 2,3T-200hv. Manuaali tai automaatti. Osa manuaalivaihteisista tuli tehtaalta 220hv viriboksilla.Ahtopaine kirjoitti:Haluaisin noita tutkailla, mutta äkkiseltään ei mistään löydy....
Esim. valmistusvuodet, onko moottoreina ollut 2.0T ja 2.3T jne...
Onko esim. -90 valmistettu CC Aeroa kahden litran koneella ja onko tuolloin ollut DI-kassu jo käytössä.
Italiaan on tosiaan tehty 2.0-litraisia Aeroja, mutta en tiedä, oliko tämä mahdollisuus vain CS-mallin kohdalla. Muilta osin nyrkkisääntö on että "aito Aero" (ei viittis aloittaa cc/CS-Aero keskustelua eihän!?!) on aina 2,3 padalla. cc-mallien kohdalla joku voi väittää 2-litraiseksi aeroksi, jos autossa on korisarja jne., mutta sellainen ei ole Aerona tehtaalta lähtenyt.
90 oli jo kaikki turbokoneet DI:llä; CD:hen tuli M88(?) ja cc M89.
90 oli jo kaikki turbokoneet DI:llä; CD:hen tuli M88(?) ja cc M89.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Semmonen asia tuli huomattua kesällä kun laitto tuon cc aeron suomen markkinoille tehdyn turbo s mallin viereen.
Sitte vasta hoksas tuon eron.
Vakiovarusteet on heikommat noissa turbo s malleissa.
Esim. sähkösäätöset penkit puuttuivat turbo s mallista.
Muutenhan nuo on ulkosesti samat kuten myös tekniikaltaan.
Onko sitten alusta turbo s mallissa juuri sama kuin cc aerossa en ole varma.
Sitte vasta hoksas tuon eron.
Vakiovarusteet on heikommat noissa turbo s malleissa.
Esim. sähkösäätöset penkit puuttuivat turbo s mallista.
Muutenhan nuo on ulkosesti samat kuten myös tekniikaltaan.
Onko sitten alusta turbo s mallissa juuri sama kuin cc aerossa en ole varma.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Ei ole sama asia, tässä mielestäni Tri-lo sai nuo korisarjat lueteltua oikein http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=39957pyryro kirjoitti:onkos cc mallissa aero ja airflow sama asia?
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Jos kyseessä on vm91 airflow niin sitte kai on kyseessä CD malli.
CD aerossa ei ollu mitään korisarjaa vakiona mutta pystyhän sen varmaan tilaan että pistäkääs siihen airflow korisarja kans.
En nyt oikeen hoksaa että mitä tuolla alkuperäisellä airflowlla tarkoitetaan kerta se on lisävaruste, ei mallimerkintä.
CD aerossa ei ollu mitään korisarjaa vakiona mutta pystyhän sen varmaan tilaan että pistäkääs siihen airflow korisarja kans.
En nyt oikeen hoksaa että mitä tuolla alkuperäisellä airflowlla tarkoitetaan kerta se on lisävaruste, ei mallimerkintä.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
kattelin vähän hakupainikkeen takaa ja löysin tälläisen:http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=airflow
oma auto tuotu aikoinaan jenkeistä ja on "airflow" malli, mutta itseäkin häiritsee että mitä toi erikoisuus tarkoittaa?(paitsi tietysti korisarja) perässäkin on airflow merkki jota en ole kyllä muissa koskaan nähnyt, toki turbo merkinkin voi laittaa vaikka turboa ei oliskaan

oma auto tuotu aikoinaan jenkeistä ja on "airflow" malli, mutta itseäkin häiritsee että mitä toi erikoisuus tarkoittaa?(paitsi tietysti korisarja) perässäkin on airflow merkki jota en ole kyllä muissa koskaan nähnyt, toki turbo merkinkin voi laittaa vaikka turboa ei oliskaan


vapari ei oo vaihtoehto!
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Siis natsaako ulkonäkö mihinkään 90 ja 91vm brosyyreissä oleviin carlsson malleihin http://www.ashill.org/saab/brochures/ ?
Olisko sitten jokin ameriikan spesiaali sulla.
Olisko sitten jokin ameriikan spesiaali sulla.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
http://www.ashill.org/saab/brochures/91%20page6.jpg
lähes identtinen tämän kanssa, paitsi erilainen takaspoileri ja mulla on matalampi, voi toki olla että on alkuperäiset jouset päässy kuoleentumaan...
sisustassa mulla ei ole jalopuita ja mulla on turvatyyny
lähes identtinen tämän kanssa, paitsi erilainen takaspoileri ja mulla on matalampi, voi toki olla että on alkuperäiset jouset päässy kuoleentumaan...
sisustassa mulla ei ole jalopuita ja mulla on turvatyyny
vapari ei oo vaihtoehto!