uutta turboa ostamassa.
uutta turboa ostamassa.
mitäs ootte mieltä, ku pitäis ostaa uusi turbo tuon T25 tilalle, ku välystä on noin 0,5cm sivusuunnassa ja päästää öljyä läpi ihan kiitettävästi. kannattaako ostaa garretti t25, mitsun td04 vai joku muu,mikä?
vai missä hinnoissa on vanhan korjaus?
kannattaako luottaa huollettuun vai ostaaako heti uusi?
mistä kannattais katella uutta?
vai missä hinnoissa on vanhan korjaus?
kannattaako luottaa huollettuun vai ostaaako heti uusi?
mistä kannattais katella uutta?
Viimeksi muokannut pyryro, La Loka 28, 2006 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vapari ei oo vaihtoehto!
Korjaus maksaa jossain 300euron paikkeilla, mutta jos välystä on noinkin paljon arvelen, että aivan mahdoton urakka. T25 on tietysti suht. halpa ja menee paikalleen heittämällä (yllätys yllätys), itse aikoinaan valitsin tuon td04sen, joka vaatii sitten kuitenkin hieman enemmän työtä, uudet letkusarjat jne.
Hinnat noilla ahtimilla pyörii alle tonnissa, joten itse ostaisin ainakin uuden, poikkeavia mielipiteitäkin on, esim. joku huollettu hybridiahdin voisi olla ihan hyvä ratkaisu.
Turboja myyviä puljuja on netti pullollaan, itse ostin ahtimeni Pro-Turbolta, vaikkakin hieman ongelmia tilauksen kanssa olikin. Ahtimia saa myös Speedpartsin ja Maptunin kautta. Jyväskyläläinen PCS (pro-carservice) toimittaa ainakin Speedpartsin kamoja, ja aina on ollut hyvää ja varmaa palvelua, itse ostaisin melko varmasti heidän kauttaan seuraavan ahtimeni.
Maptunilta taasen saa ahtimia melko halvalla kun palauttaa oman ahtimensa vaihdossa.
Toivottavasti näistä on jotain apua, ja muut viisaammat antakaa lisää neuvoa tai korjatkaa sanomisiani
Hinnat noilla ahtimilla pyörii alle tonnissa, joten itse ostaisin ainakin uuden, poikkeavia mielipiteitäkin on, esim. joku huollettu hybridiahdin voisi olla ihan hyvä ratkaisu.
Turboja myyviä puljuja on netti pullollaan, itse ostin ahtimeni Pro-Turbolta, vaikkakin hieman ongelmia tilauksen kanssa olikin. Ahtimia saa myös Speedpartsin ja Maptunin kautta. Jyväskyläläinen PCS (pro-carservice) toimittaa ainakin Speedpartsin kamoja, ja aina on ollut hyvää ja varmaa palvelua, itse ostaisin melko varmasti heidän kauttaan seuraavan ahtimeni.
Maptunilta taasen saa ahtimia melko halvalla kun palauttaa oman ahtimensa vaihdossa.
Toivottavasti näistä on jotain apua, ja muut viisaammat antakaa lisää neuvoa tai korjatkaa sanomisiani

Tomaatti9000
Tomaatti9000
ruottista saa sit kans aika halval ku jaksais vaan ettii....
http://www.blocket.se/vi/9697455.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/9393367.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/9697455.htm?ca=11_s
http://www.blocket.se/vi/9393367.htm?ca=11_s
A4 avant 1.8TD -97
projekti Range Rover -75
Projekti 96 L -75
projekti Range Rover -75
Projekti 96 L -75
Jaa. Voikohan se olla risa tai siis sellanen että jos vaikka on jo alkanut vinkumaan? Ei mulla vingu, kunnossa vielä on (T25), mutta kaihan toi kandeis ennen hajoomista parempaan sit vaihtaa jos sillä aletta kerran saa.Make5 kirjoitti:Maptunilta taasen saa ahtimia melko halvalla kun palauttaa oman ahtimensa vaihdossa.
Sitä en tiedä mikä siellä vinkuu, mutta turbo alkaessaan olemaan lopussa se alkaa lämpimänä kevyelläkin kaasulla ihan kirjaimellisesti ulisemaan. Kyllähän toimiva uusikin turbo vinkasee kun ekan kerran lämmettyään polkaisee, mutta sen on normaalia.
Vanhassa tonnari T16:ssa oli juuri tuota ulinaa ihan kunnolla, mutta kyllä se silti toimi. Se on vaan sen merkki että lopussa on ja että seuraavaksi voi pikkuhiljaa olla ahtimen vaihto.
Vanhassa tonnari T16:ssa oli juuri tuota ulinaa ihan kunnolla, mutta kyllä se silti toimi. Se on vaan sen merkki että lopussa on ja että seuraavaksi voi pikkuhiljaa olla ahtimen vaihto.
Jollet tartte yhtään lisää tehoa nyt ,etkä tulevaisuudessakaan niin orkkis on aivan paseli.. Muita vaihtoehtoja on jo ehdotettu Mitsu ,Garretin 25/28 hybridi , tai vaikka Garretin 28. Jos olet virittelemässä niin ota pykälää isompi turbo kuin ( nyt ) tarvitset. Tulet tarvitsemaan sitä isompaa kohtuu varmasti.
Saapasille : jos aantelee niinkuin aikuinen mies selviittäis kurkkuaan , niin on tod.näk. turbo käynyt väljäksi. Ts siivet ottaa seinämään kiinni - siitä tuo ääni.
Saapasille : jos aantelee niinkuin aikuinen mies selviittäis kurkkuaan , niin on tod.näk. turbo käynyt väljäksi. Ts siivet ottaa seinämään kiinni - siitä tuo ääni.