f-19 kirjoitti:Kestävämpää voimansiirtoa saa rahalla.
Ettei menisi termit vähän sekaisin...
Cossun kone on ylävireisempi, Saabin kone taas luonteelta aika rauhallinen ja alavireinen.
Tuosta olen samaa mieltä kylläm Saabin kone on vakiopalikoilla viritysasteeltaan melko yläviritteinen. Eli jos haluaa turvallisesti lisää niin heti menee paljon osaa vaihtoon.
Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?
SAAB-Vilho istuu paskaset kalsarit jalassa kiikkustuolissa ja syö rosamundasoosia eikä sitä kiinnosta pätkääkään.
Saab 90 -85 "marsutarha" **100hp**vakio**
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA. http://www.rehupiikles.com/
f-19 kirjoitti:Kestävämpää voimansiirtoa saa rahalla.
Ettei menisi termit vähän sekaisin...
Cossun kone on ylävireisempi, Saabin kone taas luonteelta aika rauhallinen ja alavireinen.
Tuosta olen samaa mieltä kylläm Saabin kone on vakiopalikoilla viritysasteeltaan melko yläviritteinen. Eli jos haluaa turvallisesti lisää niin heti menee paljon osaa vaihtoon.
Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?
f-19 kirjoitti:Kestävämpää voimansiirtoa saa rahalla.
Ettei menisi termit vähän sekaisin...
Cossun kone on ylävireisempi, Saabin kone taas luonteelta aika rauhallinen ja alavireinen.
Tuosta olen samaa mieltä kylläm Saabin kone on vakiopalikoilla viritysasteeltaan melko yläviritteinen. Eli jos haluaa turvallisesti lisää niin heti menee paljon osaa vaihtoon.
Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?
Ise puhuin niinkuin turbosaabista ja sen virittämisestä. Iiceen saa vaihtaa heti ja suuttimet/pensansyötön huomenna, turbo sitten ylihuomenna.
Sisuskaluja en heti vaihtaisi. Kossun budjettivireistä en tiedä.
Meinaatteko laittaa 400hv tuollaiseen satkuun mikä mullakin nököttää tuossa pihassa? Sehän on ihan yhtä järkevää kuin laittaa Smarttiin Hayabusan kone (tai Smart on järkevämpi tuossa suhteessa)
Taitaa olla kuitenkin pientä liioittelua laittaa moisia tehoja?
Viimeksi muokannut ng900aero, Ma Loka 30, 2006 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero kirjoitti:Meinaatteko laittaa 400hv tuollaiseen pappasedaniin mikä mullakin nököttää tuossa pihassa? Sehän on ihan yhtä järkevää kuin laittaa Smarttiin Hayabusan kone (tai Smart on järkevämpi tuossa suhteessa)
Taitaa olla kuitenkin pientä liioittelua laittaa poliisisaappiin moisia tehoja?
ng900aero kirjoitti:Meinaatteko laittaa 400hv tuollaiseen pappasedaniin mikä mullakin nököttää tuossa pihassa? Sehän on ihan yhtä järkevää kuin laittaa Smarttiin Hayabusan kone (tai Smart on järkevämpi tuossa suhteessa)
Taitaa olla kuitenkin pientä liioittelua laittaa poliisisaappiin moisia tehoja?
No jos on senteistä puutetta eikä taho pemaria!!1
Tarkoitin vaan että 400hv on vaan niin järjetön tehomäärä joka kippoon että mitä sellaisella tekee missään autossa?
On tuo kaasutinpelin 100hv kieltämättä liioitellun vähän tuollaiseen autoon, mutta aika hurjalta tuntuisi 4x tuo lukema.
ng900aero kirjoitti:
Tarkoitin vaan että 400hv on vaan niin järjetön tehomäärä joka kippoon että mitä sellaisella tekee missään autossa?
On tuo kaasutinpelin 100hv kieltämättä liioitellun vähän tuollaiseen autoon, mutta aika hurjalta tuntuisi 4x tuo lukema.
Eikai sillä mitään teekkään. Mut ei tee ilmastoinnillakaan. Eikä aluvanteilla. Jne.
ng900aero kirjoitti:
Tarkoitin vaan että 400hv on vaan niin järjetön tehomäärä joka kippoon että mitä sellaisella tekee missään autossa?
On tuo kaasutinpelin 100hv kieltämättä liioitellun vähän tuollaiseen autoon, mutta aika hurjalta tuntuisi 4x tuo lukema.
F1:set,ralli ja dragracing esimerkkeinä olisi mielenkiintoista seurattavaa 100hp kaasutinmoottoreilla.