og saabin virittämisestä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Lukittu
walderama
"Ruisku"
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 10:36

Viesti Kirjoittaja walderama »

mikkoimp kirjoitti:ohc voortteihinhan saabin kankia on laitettu kun kestävempiä haettu...
Tiedän ja foortteihin on teetetty ojennuksen,crowerin,eaglen,burtonin ja miljoonan muun valmistajan kankia, joten jos ei ojennus tee saabbiin kangia, niin ojennuksen foortin kanget sopii tai kenen tahansa valmistajan ohc/cossun kanget.
Mikäli pituus vaan osuu kohdalleen.. ei kai paketin päällä tarvi saabbia lukea :lol:

Eikä niitä saabin kankia ohareihin ole erityisesti keston takia laitettu, niissä on pituutta myös 7mm:ä enemmän, joka taasen parantaa kankisuhdetta ja mahdollistaa keveämmän männän..
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

walderama kirjoitti:
Suppari kirjoitti: Raakile wisecojen helmat riittää mahleihin ja viritys varaa jää viellä tulevaisuuteen.Cossun männät on mitoiltaan std. toisin käy kaikkiin eurooppalaisiin fomoco tuotteisiin,mukaanlukien volvo.
Tekeekö PO-metalli kankia saabisteille?
Mitä ihmettä tuolla helma hommalla selität ? yhdistätkö kaksi mäntää keskenään ? :lol: . Vai Kankeako tarkoitat mahlella ?

Cossuun, niin kuin muihinkin autoihin löytyy useita eri wisecoja, poiketen lähinnä puristuskorkeudeltaan ja poraukseltaan. Riippuu lähinnä siitä, kuka on piirtänyt männät ja laittanut sisään tilauksen. Johon taas on vaikuttanut esim kankien pituus.
Niin, eikä ne cossun mäntiäiset todellakaan käy kaikiin euro foorteihin.

Jos saabin kanget sopii foorttiin, niin miksei foortin kanget saabbiin ?
Mikä on kangen alapesän halkaisija ja haluttu kangen pituus?
Juu kaverin kaveri jutteli jotain.
tai sitte trollaa.
Ei kai nyt sentään :wink:

Buahah eihän täällä tiedä enää kuka on tosissaan ja kuka ei.
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

walderama kirjoitti:Eikä niitä saabin kankia ohareihin ole erityisesti keston takia laitettu, niissä on pituutta myös 7mm:ä enemmän, joka taasen parantaa kankisuhdetta ja mahdollistaa keveämmän männän..
Täh? Kuka sulle tollasta on kertonu?Kaveri?
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2834
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Mun kaveri kerto, että ahdettuun autoon kannattaa laittaa puristuksia ainaki 12 ja takomännät tietenkin.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Noniin, kiitokset kaikille asiallisille ja epä-asiallisille vastauksille, tämä asia on varmasti loppuun käsitelty.
Lukittu