pasijalmari kirjoitti:ai keittämälläkö ne lämmitetäänkin, mie luuli ett ku puristaa ni lämpenee. Pitänee laittaa pata porajamaa. Sit wissii jäähytellää ja puristellaa, jummarsinko oikke?
Ei kun sitä metallilevyä taivuttamalla se reaktio lähtee käyntiin ja pussi lämpenee. Keittämällä pussi "kirkkaaksi" se ladataan uudelleen käyttövalmiiksi. Näppärä idea, noita pusseja on ollut myynnissäkin jo jonkin aikaa....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
pasijalmari kirjoitti:ai keittämälläkö ne lämmitetäänkin, mie luuli ett ku puristaa ni lämpenee. Pitänee laittaa pata porajamaa. Sit wissii jäähytellää ja puristellaa, jummarsinko oikke?
Ei kun sitä metallilevyä taivuttamalla se reaktio lähtee käyntiin ja pussi lämpenee. Keittämällä pussi "kirkkaaksi" se ladataan uudelleen käyttövalmiiksi. Näppärä idea, noita pusseja on ollut myynnissäkin jo jonkin aikaa....
Mullon kans tollanen. Toinen kattilallinen vettä kiehumassa
9000CD23T kirjoitti:No sitten se ei ollut mikään ihme kun kutsu napsahti, kun ilmoitin että nykyinen ajokki on VW Jetta....ja saas nähdä mikä se on 2 vuoden kuluttua..!!
Eihän siellä päässeet muut mihinkään, eikä varsinkaan ajamaan kun Eskin kanssa tungettiin väkisin aina joka paikkaan: "Kyllä te kerkeette vielä myöhemmin."
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11