Ja sitten vielä nää työkoneetki rupeaa ajankuluksi vissiin mulle ...tuileen. Ei oo it meikäläisen heiniä, ainakaan näillä hermoilla. Ja kaiken kruununa ku oon kaikki laitettua koneeseen, niin vaimo laittaa tekstiviestiä, että ...tanan romu ei avaa kaikkia nettisivuja. Opastin, että menee Windows Updateen ja kattoo onko Exploiteriin servicepackkia uutta, ja se helkkarin kinneri ei mene edes sinne. ...tu ku mulla loppuu kohta hommat, menen ja vielä kerran asennan kaikki uusiksi ja, jos sitten ei toimi, niin heitän takapihalle lumikinokseen...
  Ja sitten vielä nää työkoneetki rupeaa ajankuluksi vissiin mulle ...tuileen. Ei oo it meikäläisen heiniä, ainakaan näillä hermoilla. Ja kaiken kruununa ku oon kaikki laitettua koneeseen, niin vaimo laittaa tekstiviestiä, että ...tanan romu ei avaa kaikkia nettisivuja. Opastin, että menee Windows Updateen ja kattoo onko Exploiteriin servicepackkia uutta, ja se helkkarin kinneri ei mene edes sinne. ...tu ku mulla loppuu kohta hommat, menen ja vielä kerran asennan kaikki uusiksi ja, jos sitten ei toimi, niin heitän takapihalle lumikinokseen...P.S. Jos Teillä tietokone toimii virheettömästi, älkää herranjumala menkö laittamaan siihen mitään uutta tai menkö muuttamaan sitä mitenkään, ku tämän siitä saa...

Mitä sie härväät siellä, eihän se ole ku asennella vaan
 Mitä sie härväät siellä, eihän se ole ku asennella vaan  
  -poikaa ja taas kiva surffailla.
 -poikaa ja taas kiva surffailla.