Saab 900 konepelti

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
limmoo
"Koeajolla"

Saab 900 konepelti

Viesti Kirjoittaja limmoo »

En tiiä onko tää oikee paikka kysyy asiasta, mutta tuntuu että täällä on saabin tuntevia ihmisiä joten kokeillaan onnea :)

Eli mulla on saab 900c sedani, vm. 1989 ja nytte pitäs saada sulake vaihdettua.. MUTTA, kuinka ollakkaan se veto koukku/naru joka on siinä ajajan jalkojen vasemmalla puolella meni jotenki rikki. Eli se naru irtos siitä vetokoukusta jostain syystä, sain sen laitettua siihen kyllä takas mutta se vetää vaan tyhjään. Ja jos sitä narua vetää kaikin voimin ilman että se naru on siinä "veto koukussa" niin siltikään ei kuulu sitä "naks" ääntä joka aukasis sitä konepeltiä... Eli nytten en saa sitä konepeltiä sillä siihen tarkotetulla nauhalla auki mitenkään..
Eli osaisko kukaan sanoa miten sen konepellin sais ilman sitä vetonarua auki ? pystyykö jollain tikulla tms. työntämään jotain klipsiä tms. sieltä konepellin alta että se aukeutus ? tai muuta vastaavaa. Jos ei, ni miten hemmetis ton sit saa auki ? pitääkö vetää jollain rälläkällä koko konepelti irti ? =D
Jos jollain on MITÄÄN tietoa joka auttais mua mun ongelmassa niin kertokaa, toi auto on ollu niin pitkään mulla että en haluu luopuu siitä tän takia :)

Tiedän että siinä konepellin ihan etupäässä on yks klipsi joka pitää sitä konepeltiä kiinni, sen saakin työnnettä jollain tikulla tms. auki, mutta siellä on vielä joku klipsi joka pitää sitä konepeltiä kiinni jonka pitäs vapautua kun sitä narua vedetään.. sekin että jos joku tietää missä kohtaa siinä autossa se klipsi on niin seki auttas.
vilpertti
"Aero"

Viesti Kirjoittaja vilpertti »

Vastaa Viestiin