Ei saabista saa tuollaisia tehoja.Aksu900 kirjoitti:Kyllä ainakin dellorton tuplilla pelaa hienosti talvella, ryyppykin on tehokas.
Mikä tuossa on vaikea uskoa?Suppari kirjoitti:En usko ennen kuin näen!toms kirjoitti:lähemmäs 170 hp voimaa
B202 vaakaimukaasareilla?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24634
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
mie en epäile yhtään. uskon näkemättäkin!
b-moottori on muutenkin herkkä liikkeisempi kuin h-motti ja sopivasti kutittelemalla siitä saa helpommin irti tehoja. pitäiskö ottaa ens kesäksi tavoite 200hummaa 16tappinen kone tupla webereillä. VAPARI.
b-moottori on muutenkin herkkä liikkeisempi kuin h-motti ja sopivasti kutittelemalla siitä saa helpommin irti tehoja. pitäiskö ottaa ens kesäksi tavoite 200hummaa 16tappinen kone tupla webereillä. VAPARI.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Epäilijöille voin lähettää digi-kuvan dynokäppyröistä meiliin . 3 kertaa penkitetty ja 163 ja 167 hp väliin mennyt. OX- motorilla Jyväskylässä joskus -93 ja Jäälin autosäädössä Oulussa myöhemmin pari kertaa.
Talvella lähti kuin palmun alta ! Pari kertaa painaa kaasua , kiihdytyspumput ruikkaa kunnon benet , ryyppy päälle ja starttaus ja aina jyrähtää heti ! -32 C pakkasesta ilman lämppäriä lähti vittuilematta vielä ( Optiman akku kylläkin ) koska lokilämmpärin kellokytkin ei pelannut ko. lämmössä....
Talvella lähti kuin palmun alta ! Pari kertaa painaa kaasua , kiihdytyspumput ruikkaa kunnon benet , ryyppy päälle ja starttaus ja aina jyrähtää heti ! -32 C pakkasesta ilman lämppäriä lähti vittuilematta vielä ( Optiman akku kylläkin ) koska lokilämmpärin kellokytkin ei pelannut ko. lämmössä....
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
-
- "Turbo"
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 21:58
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
70-luvun lopullakin otettiin ralli 99:stä 16 v kannella tuplakaasareilla 220-230 hp ulos, joten ei 170-200 mikään mahdottomuus ole tosin kaikkea pientä ja vähän isompaakin joutuu tekemään mutta aivan saavutetavissa oleva lukema.
# 99 EMS 1977 (tehtaan vanha kilpuri) #
http://www.saab99rallye.net
http://www.saab99rallye.net