Ahaa

Ai Nordic mittaa noita ohituskiihtyvyyksiä noin

Eipä ihme, että heillä on sitten niin "maagisia" lukemia muihin viripajoihin nähden
Omasta mielestäni "oikea rehellinen" 100-150 km/h -mittaustapa olisi sellainen, että autolla ajetaan tasaista 100 km/h nopeutta esim. jollekin merkkiviivalle saakka, jonka jälkeen survaistaan talla pohjaan ja lopetetaan sitten hieman 150 km/h jälkeen. Ajanotto käynnistetään siitä, kun auto on ohittanut merkkiviivan ja lopetetaan, kun vauhti on 150 km/h. Rehellinen peli, eiks je? Eli ei mitään sellaisia mittauksia, että lähdetään kiihdyttämään 80 km/h:sta eteenpäin ja saadaan ahtopaineet nousemaan jo ennen 100 km/h ja sitten vain mitataan, kuinka nopeasti auto kulki 100-150 km/h.