Kiitos!
Piti ruveta ihan kiittelemään tätä foorumia, kun sain täältä loistavan avun 9-3 tidini tehottomuuteen. Käytin autoa saabin merkkihuollossa ja lukivat vikakoodit. Vastaus oli, että turbo vaihtoon ja kustannusarvio 1200 egeä töineen. Onneksi heräsi epäilyt ja eräs alan mies tutki käsin turbon ja totesi, että hänen mielestään turbo kunnossa, mutta vian paikantamiseksi tarvis kyllä olla tämä saabin "tietokone" käytössä. Kerroin, että luettu oli koodit ja merkkihuollon ratkaisun ongelmaan. No mistä apu, ajattelin?
Eiku nettiin, hakusanaksi saab ja klubin sivuille.
Jo löytyi apu. Motonetista Pierburg vanhan massamittarin tilalle 63,90 ja 10 min töitä. Rupes riisseli hyökkäämään. Kohtuu säästö tuli, tästä kaikille aiheesta kirjoittaneille paljon kiitoksia!
9-3 tid & MAF
Re: 9-3 tid & MAF
Toimiiko Pierburg alkuperäistä vastaavasti? Itsekin kesällä tuon mesen MAFin hankin, ei vaan toiminut toivotulla tavalla. Alakierroksilla vääntö puuttui lähes kokonaan. Jossain kolmen tonnin paikkeilla sitten alkoi vetämään. Nyt on alkuperäinen kiinni, en ole vielä raaskinut uhrata reilua kahtasataa euroa. Varsinkin kun itselläni ilmenevät viat eivät välttämättä ole MAFista johtuvia.peha kirjoitti: Motonetista Pierburg vanhan massamittarin tilalle 63,90 ja 10 min töitä. Rupes riisseli hyökkäämään.
niitä.varmoja.kotimaisia. ja tids. ja ttid.
Re: 9-3 tid & MAF
Toimiiko Pierburg alkuperäistä vastaavasti? Itsekin kesällä tuon mesen MAFin hankin, ei vaan toiminut toivotulla tavalla.
Kieltämättä on alakierroksilla vääntö heikkoa vieläkin, mutta mulla
ei ole kokemusta toimivasta alkuperäisestä mittarista. Se oli rikki jo auton hankkiessani. Täytyykin harkita sitten alkuperäistä, kun Pierburg hajoaa ja jos rahatilanne sallii...
Kieltämättä on alakierroksilla vääntö heikkoa vieläkin, mutta mulla
ei ole kokemusta toimivasta alkuperäisestä mittarista. Se oli rikki jo auton hankkiessani. Täytyykin harkita sitten alkuperäistä, kun Pierburg hajoaa ja jos rahatilanne sallii...