Eli galluppia siitä, että mikäs se on se huonoin kulkineitten valmistaja jonka katiska on tullut omistettua?
Puuttuu monta merkkiä, mutta ei tähän voinut laittaa enempää...
Jätin pienimmät sekä luotettavimmat(heh) merkit pois ja sumppasin jenkit samaan.
Tähän mennessä olen omistanut 1 Toyota Corollan ja 5 Saabia. Pakko sanoa, että kyllä se Corolla oli näitä ruotsin pommeja huolettomampi ja taloudellisempi peli, tavallaan huonoimpia omistamiani kulkineita ovat olleet siis Saabit. Jokin näissä taitaa kuitenkin oudolla tavalla viehättää kun ei merkistä tunnu eroon pääsevän.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti
Tasapuolisuuden vuoksi: missäs Saab on tuosta listasta?
Huoltopolitiikan puolesta huonoin oli Pösö, siinä taas ei autona ollut mitään vikaa. Tylsä peruskulkine joka ei ikinä jättänyt tielle tai koskaan oikutellut. Merkkihuoltoon sitä ei uskaltanut viedä kun ne aina sen siellä rikkoivat.
Saabissa on pirusti pikkuvikaa, jotka onneksi ovat enemmän kosmeettisia, ei tääkään minnekään ole jättänyt.
Vanhojen japanilaisten kanssa opiskeluaikana taistellessa paloi hihat aina siihen että ne ruostui alta pois vaikka muuten jaksoivat kulkea vaikka maailman tappiin saakka.
Kaikissa on puolensa.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
takuu varmasti se renault (megane) ainakin maailman kallein auto pitää. mahtuu uralle muutama muukin harha laukaus mutta rellu on ykkönen. seitsämäs saabbi nyt menossa ja merkki tuskin enää vaihtuu.
Ankeimmat kokemukset ovat Renaultista 90-luvun puolestavälin - vajaassa vuodessa pistettiin takuuseen tuolloin (markka-aikana) uutta osaa reilulla 17000 mk:lla.
Ikinä en enää rellua osta. Siksi kauhulla onkin tullut luettua kaiken maailman spekulaatioita, että rellu ostaisi saabin - silloin olisi kyllä automerkin vaihto armotta edessä.
Ei ole ollut kuin kaksi autoa, molemmat alkoi S-kirjaimella ja molempien 3:s kirjain oli A ja molemmissa oli neljä kirjainta.
Eli huonoin on ollut Seat tietenkin kun nykyinen on SAAB.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Toyotan omistin 80- luvulla ja siinä ei ollut muuta vikaa kun että se ei kulkenut mihinkään mutta pögötin kohdalla sanakirjassa on yhtäläisyysmerkit vikalistan kanssa.... Mutta halpoja molemmat ja on ostettava elämäntilanteen mukaan ja henkiin on jääty
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Ei voinut vastata kuin VW koska mulla on ollut omistuksessa vain yksi volkkari ja loput pelkkiä saappeja.
Ajettu on kyllä vaikka minkälaisilla kipoilla ja laivoilla.. :-)
Se VW oli vuoden '82 Passat joka oli ollut erittäin huonolla pidolla ja kaiken lisäksi aika mätä. Sain lahjoituksena, mutta olisi pitänyt varmaan paalata se samantien.
Kallein pitää oli yllättäen uudenkarhea Ford, kun sitä piti merkkihuollattaa. Mutta se oli kyllä hyvä auto. Huonoin ja epäluotettavin oli selkeästi ensimmäisen korimallin Golf. Vähävikaisin yllättäen Fiat, josta temppuili vain ovien lukot. Vastasin silti Citroen, koska siitä en tykännyt yhtään.
Jokke A kirjoitti:Tähän mennessä olen omistanut 1 Toyota Corollan ja 5 Saabia. Pakko sanoa, että kyllä se Corolla oli näitä ruotsin pommeja huolettomampi ja taloudellisempi peli, tavallaan huonoimpia omistamiani kulkineita ovat olleet siis Saabit. Jokin näissä taitaa kuitenkin oudolla tavalla viehättää kun ei merkistä tunnu eroon pääsevän.
Täsmälleen sama setti. Eka oma auto oli etuveto Tercel ja sen jälkeen on Saabeja ollut 96, 90, ng900,og9-3,9000 ja og900. Varimimmat pelit tähän asti on olleet Tercel, 90 ja 9-3.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11