ja tänää varmaa viä enemmä ku tarra lätkät siihen haettii !
kaikki sytkä osat kävin tänää siihen hakemas, sytkä päättenkin otin ku 20 makso, jos huomena sais sen tänne ja osat paikalle ja parempaan kulkuun. oli kauko lukitus jättäny pekan ulos
kai pitäis juu se kone tähän heittää ja kokeilla. saa tehdä kunnon db ku oli se akku jo sielä valmiina
ei ollu kallis yksikkö... aika ikävä härveli ku niitä ovia sillain lukittee, ei saa niitä lukkopesiä sillain poistella sitä mä vähä ihmettelinki ku oli akku heitetty taakse ja putki vaihdettu isompaan mut silti oli orkkis dp paikalla, luulis että se akku yleensä sen dp tieltä sinne romulaariin siirretään... otikko pitkään puuhatarrat?
#3506
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 30e Charged edition -24 käyttis
no eipä se turhan kallis ollu ku oli jo jonku verran kumminki tehtykki jotain mutta saa siihen viä tehdä että pelli kilvet saa viikon sisäs mitä noilla saa ajella... kai oli innostus loppunu vähä kesken ettei ollu jaksanu db tehdä enää...
tänää sain sen tänne sytkä osat vaihdoin ja sytkää varmaa joku 30 astetta säädin lähti röpellys ja nyt jo alkaa hiukan kulkemaan.. tuntuu niinku olis isompi pako puoli tos turbos ja näyttääki siltä, 3000 jälkee vasta pääsee yli kilon paineille...
mitenkä sytkä käyttäytyy jos jako hampaan pielessä? kokeilin säätää 20@2000 ilman alipainetta ja oli todella tukkoinen ja paukutti putkeen.. nyt on korvalla ja kokeilemalla paitsi aika loppui kesken, vähän vielä vaatii säätöä...
mikkoimp kirjoitti:mitenkä sytkä käyttäytyy jos jako hampaan pielessä? kokeilin säätää 20@2000 ilman alipainetta ja oli todella tukkoinen ja paukutti putkeen.. nyt on korvalla ja kokeilemalla paitsi aika loppui kesken, vähän vielä vaatii säätöä...
Sytkä muuttuu, jos nokka-akselin ajoitusta muuttaa. Jos kerta olet säätänyt sytyksen 20 aseteeseen EYKK, se myös on sitä jaosta huolimatta.
Voi olla hyvä tosiaan tarkastaa jako, koska ei kuulu paukuttaa putkeen tuolla ennakolla.
pitää tänään tuo jako yrittää katsoa. tuntuu kyllä niin raskas käyntiseltäkin ja puuttuu vedosta vielä se terävin meno mitä nyt muistelen miten on entisetkin 8v menneet pienemmillä virityksillä..
jako oli kohdallaan ja ei ollut ketjukaan venynyt.
nyt kaivattaisiin vinkkejä lisää mistä vikaa hakemaan?
onko tuossa keskipako ennakon säätöä virranjakajassa?
oliko niin että turbos oli pelkästään ylipainekello jakajas, eikä ali/ylipaine yhdistelmää? vois olla kello puhki...
paitsi tietenki jos sä jo kattoit perusennakon ni eihän se siihen silloin mitään meinais mut joku muu alipainevuoto vois tehdä samaa..
Viimeksi muokannut jakaraik, Su Marras 12, 2006 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#3506
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 30e Charged edition -24 käyttis
pitää sitä sitten hiukan tutkailla kun tuntuu että ei saa kuin tietyillä kierroksilla vetämään hyvin...
on muuten ensimmäinen auto jossa toimii tuo kaasuläpän vaimennus härpäke, tuli sitäkin jo ihmeteltyä että miksi kierrokset jäävät vähäksi aikaa päälle ja laskevat siitä sitten. on kai tarkoitettu bypassin korvikkeeksi?
mikkoimp kirjoitti:
on muuten ensimmäinen auto jossa toimii tuo kaasuläpän vaimennus härpäke, tuli sitäkin jo ihmeteltyä että miksi kierrokset jäävät vähäksi aikaa päälle ja laskevat siitä sitten. on kai tarkoitettu bypassin korvikkeeksi?
eipä ole aika oikeen riittäny saabiin...
perjantaina sillä vähä kävin ajamas ja louhisuon kans käytiin koe lenkki heittämäs että tietäiskö se heittää mikä pätkii, eipä se sitte pätkiny... pitäis pari paikaa hitsata joskus ja käydä leimalla...