Esim. aihio voisi olla 80-luvun 9000 tai 900, mielellään kuitenkin ensimmäinen.
Kokoa autoa olis hieman kevennetty, lasikuitu lokasuojat ja luukut(?) Sisusta karsittu, vain 2 kuppipenkkiä jne. tekniikkana 2.3 moottori täysin läpikäytynä, tehot n.450-550hv. mutta kuitenkin että pystyis kadullakin normaaliajoa ajamaan..
Kisoissa renkaina edessä katuslicksit kokoa 235/60 15 tai 275/50 15.. Kadulla joka nurkassa 235/45 17 8x17 vanteilla, mahtuuko helposti 9000:sen alle?
Miten voimansiirto kestää? löytyykö kestävää vaihdelaatikkoa 500hv tehoille, slickseillä kun on pitoa aika hyvin..
Miten olis Saab -katukiihdytysautoprojekti?
why not!
nokkia saa hyvin
kytkimiä saa hyvin
turbo-takomäntiä saa
moottori on vahva
kuparikannentiivisteitä saa tilauksesta noihin
matalaprofiilisia katukiihdytys-slicksejä on etuvetoisiin tänä päivänä
alustan toimiminen vaatii jo kokeilua ja säätöä ja säätöä ja ...
periaatteessa jäykkäjousinen takapää, pieni etukeno, lukko tietenkin
ainakin säädettävä ulosvaimennus, mieluiten ulos- ja sisäänvaimennus erikseen
takavetoisena olisi helpompaa
esimvolvo 240 turbo korkea 9sek ruotsin katuautoluokissa tänä kesänä
vs 11sek etuveto-volvot ja 12sek saabit ruotsissa
nokkia saa hyvin
kytkimiä saa hyvin
turbo-takomäntiä saa
moottori on vahva
kuparikannentiivisteitä saa tilauksesta noihin
matalaprofiilisia katukiihdytys-slicksejä on etuvetoisiin tänä päivänä
alustan toimiminen vaatii jo kokeilua ja säätöä ja säätöä ja ...
periaatteessa jäykkäjousinen takapää, pieni etukeno, lukko tietenkin
ainakin säädettävä ulosvaimennus, mieluiten ulos- ja sisäänvaimennus erikseen
takavetoisena olisi helpompaa
esimvolvo 240 turbo korkea 9sek ruotsin katuautoluokissa tänä kesänä
vs 11sek etuveto-volvot ja 12sek saabit ruotsissa