Jos radion vahvistin ei käynnisty, niin syynä voi olla:
1. Vasen ovikaijutin ei näy testerissä, vikakoodit täysi=> lisätty järjestelmään.
2. Vasemman takakaijuttimen liitin nojasi ruuviin=> aiheutti vikakoodin.
Lyhennetty ruuvia=> vahvistin toimii.
Upeaa tämä autoelektroniikka.
t. tuomjussi
Kouvola
Radion vahvistin ei aina käynnisty, vika kaijuttimessa !
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Radion vahvistin ei aina käynnisty, vika kaijuttimessa !
Mullakin on kerran käynyt niin, että ovikaiuttimien vahvari lopetti työskentelyn ihan yht'äkkiä. Suljin radion ja laitoin uudestaan päälle. Sen jälkeen on taas toiminut. Outo juttutuomjussi kirjoitti:Jos radion vahvistin ei käynnisty, niin syynä voi olla:
1. Vasen ovikaijutin ei näy testerissä, vikakoodit täysi=> lisätty järjestelmään.
2. Vasemman takakaijuttimen liitin nojasi ruuviin=> aiheutti vikakoodin.
Lyhennetty ruuvia=> vahvistin toimii.
Upeaa tämä autoelektroniikka.
t. tuomjussi
Kouvola

Viimeksi muokannut Turbo Sensonic, Ti Marras 14, 2006 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Naapurin uudessa 9-3 SC:ssä ei radio mennyt pois päältä - akku tyhjeni. Oli Assistancen kaveri sanonut, että on näitä nähty.
Hienoa tämä softapohjainen autotekniikka...
Hienoa tämä softapohjainen autotekniikka...
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
tomii... mutta tämän uudemman voi kai päivittää ilman saab liikkeiden mutinoita 70->300+navigointiin... voi kai sen vanhankin nytten kun tuli uudempi systeemi, outo juttu kun ei ennen voinutTurbo Sensonic kirjoitti:Radiosta puheenollen: tietääkö kukaan, toimiiko tuo 9-3:n uusi radio "Fujitsu Ten" samanlaisesti väylätekniikalla kuten aikaisemmat Clarionin radiot?

9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
Fujitsu Ten on väylässä kiinni, kuten lähes kaikki muutkin ohjainlaitteet autossa. Suurin ero Clarionin systeemiin on, että tässä uudessa ei ole enää O-väylää (optista väylää).julle05 kirjoitti:tomii... mutta tämän uudemman voi kai päivittää ilman saab liikkeiden mutinoita 70->300+navigointiin... voi kai sen vanhankin nytten kun tuli uudempi systeemi, outo juttu kun ei ennen voinutTurbo Sensonic kirjoitti:Radiosta puheenollen: tietääkö kukaan, toimiiko tuo 9-3:n uusi radio "Fujitsu Ten" samanlaisesti väylätekniikalla kuten aikaisemmat Clarionin radiot?
Valmista sarjaa näihin vm07:n audiopäivityksiin ei ainakaan vielä ole. Ongelmahan vanhassa järjestelmässä oli, että ei ollut optisia kaapeleita takakonttiin, jos autossa oli 4 kaiuttimen 70W stereot. Eli ainoastaan pystyi päivittämään 70-150, valmiilla sarjoilla. Tokihan kaikkea voi rakentaa, mutta kuinka mielekästä se on niin on eri asia.