Uniikki paita.
Uniikki paita.
kun kerran Saab on lämmin auto, niin olisikohan tämä paita myös.

En ole paha, olen sairas.Ajan vain saabilla.
Jäsen: 2227
Ei tuo kalliiksi tule.
Itse ostelin noita HP:n silitettäviä paperieta, joihinka ensin tulostaa kuvan ja sit sen silittää paitaan (vai ei miehet silitä).
Pitää vain muistaa kääntää kuva vaakapeilikuvaksi, muuten tulee kuva väärinpäin.
Viimeksi muokannut arskar67, Ke Marras 15, 2006 06:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
saapasjalkakissa
- "Aero"
Itse olen miettinyt kanssa noita silitettäviä, mutta kuinkas hyvin loppujen lopuksi nuo kuvat pysyy. Olen jättänyt ostamatta, kun vähän epäilyttää, että lähtee tyyliin jo ekassa pesussa pois.. Kun edes teetetyt eivät tunnu pysyvän kovinkaan hyvin, haalistuvat jo muutamassa pesussa. Ja nuo ei taida käydä elastisille vaatteille, vaan on oltava juuri tuommoinen peruslöysä T-paita..?
Ja kyllä vaan käy vaimolle lahjaksi vallan hyvin. Jos ei Saabeista ymmärrä, niin voihan hänet saada käännytettyä pikkuhiljaa kaikenmaailman Saab-kamalla. Itse ottaisin mieheltäni paljon mieluummin lahjaksi tuommoisen, kuin pitsialushousut tai timanttisormuksen.
Ja kyllä vaan käy vaimolle lahjaksi vallan hyvin. Jos ei Saabeista ymmärrä, niin voihan hänet saada käännytettyä pikkuhiljaa kaikenmaailman Saab-kamalla. Itse ottaisin mieheltäni paljon mieluummin lahjaksi tuommoisen, kuin pitsialushousut tai timanttisormuksen.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Oiskohan tuossa jopa lahjusideaa tenavien kummisedille ja tädeille, (varmaan kyllä arvaavat kuka se pukki oikein on, kun ovat noita GM/MB porukoita).
Ja huokeammaksihan tuo tulis omalle eukollekin tuollainen hommata ton timanttisormuksen sijaan.
(tosipaljon). 
Ja huokeammaksihan tuo tulis omalle eukollekin tuollainen hommata ton timanttisormuksen sijaan.
Viimeksi muokannut Kurko, Ti Marras 14, 2006 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pojillemme olemme tehneet paidat ja toki ne pesuissa on vähän haalistuneet. Mutta useampaan kertaan pestyinä ovat YLLÄTTÄVÄN hyvin pysyneet.Itse olen miettinyt kanssa noita silitettäviä, mutta kuinkas hyvin loppujen lopuksi nuo kuvat pysyy.
Ja tuonne selkään ajattelin laittaa kuvan vastaavasta kulmasta takaa otetun kuvan.