900:een 9-3 takaluukku
900:een 9-3 takaluukku
mitä otsikon mukainen toimenpide vaatii?
olisi nyt olemassa takaluukku, takavalot sekä valojen ja puskurin väliin tulevat muovit.
pitäisi vaan hakea nuo autosta pois joku ilta
olisi nyt olemassa takaluukku, takavalot sekä valojen ja puskurin väliin tulevat muovit.
pitäisi vaan hakea nuo autosta pois joku ilta
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jos Svenska taittuu niin tuolla löytyy yksityiskohtaiset ohjeet: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=8231
Mutta 9-3 osia tarvitset seuraavat:
-Takaluukku sisäverhoiluineen
-Jotkut "cornerfillersit", osa takalampun alla korissa (käännetty tosta ruotsin tekstistä)
-Takavalot, ilmeisesti kaikki 4 kpl.
-Lukko-osa, se joka on takakontin "askelmassa" kiinni. (Koko "askelmaa" ei voi vaihtaa 9-3 -> ng900, se on hieman erilainen ja vaatii siinä tapauksessa jotain modifikaatiota joten helpointa on vaihtaa pelkkä lukko-osa)
Itse asennusohjeita en jaksa alkaa kääntämään koska se on aika pitkä stoori
Mutta 9-3 osia tarvitset seuraavat:
-Takaluukku sisäverhoiluineen
-Jotkut "cornerfillersit", osa takalampun alla korissa (käännetty tosta ruotsin tekstistä)
-Takavalot, ilmeisesti kaikki 4 kpl.
-Lukko-osa, se joka on takakontin "askelmassa" kiinni. (Koko "askelmaa" ei voi vaihtaa 9-3 -> ng900, se on hieman erilainen ja vaatii siinä tapauksessa jotain modifikaatiota joten helpointa on vaihtaa pelkkä lukko-osa)
Itse asennusohjeita en jaksa alkaa kääntämään koska se on aika pitkä stoori

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Koska en ruotsia ymmärrä niin ihan mielenkiinnosta utelen että miten se siihen istuu? Meinaan kun ng900 luukku putoaa takapuskurin "syvennykseen" eli on puskurin pinnan alapuolella ja 9-3:ssa taasen puskurin pinnan tasalle. Näin nopeasti miettien siihen jää (ilman puskurin vaihtoa) iso rako.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
kiitoksiapade kirjoitti:Jos Svenska taittuu niin tuolla löytyy yksityiskohtaiset ohjeet: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=8231
Mutta 9-3 osia tarvitset seuraavat:
-Takaluukku sisäverhoiluineen
-Jotkut "cornerfillersit", osa takalampun alla korissa (käännetty tosta ruotsin tekstistä)
-Takavalot, ilmeisesti kaikki 4 kpl.
-Lukko-osa, se joka on takakontin "askelmassa" kiinni. (Koko "askelmaa" ei voi vaihtaa 9-3 -> ng900, se on hieman erilainen ja vaatii siinä tapauksessa jotain modifikaatiota joten helpointa on vaihtaa pelkkä lukko-osa)
tiedän nyt mitä vielä otan mukaan kun haen luukun.Eilen tein kaupat siitä.
eli osat mitkä jo otin(maksoin)
takavalot kaikki 4
luukku verhoiluineen spoilereineen pyyhkijöineen yms osineen, eli koko luukku
ja nuo cornerfillerit, eli muoviosat, mitkä tulee lampun ja puskurin väliseen alueeseen
elikkä tuleekos tuohon uuteen luukkuun nyt sitten NG:n lukko-osa.
puskuri vaihtuu malliin viggen/aero kun semmonen löytyy jostain
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: 900:een 9-3 takaluukku
no sainpas viimeinkin tuon homman tehtyä
Näyttää auto taas paljon paremmalta, kun takaluukun kulmassa ei ole kämmenen mentävää reikää
Tosin sähköt pitää vielä katsoa kun oikein mikään ei toimi.
PItää vielä luukku sovitella kohdalleen. vähän oikeassa reunassa vielä.
muuten toimenpiteenä todella helppo. menee ihan nostamalla paikalleen, eikä tarvi sovitella mitään sen kummemin.
kovasti vaan nyt huutaa viggen/aero puskureita. onneksi sentäs viggen takaspoikka löytyy


Tosin sähköt pitää vielä katsoa kun oikein mikään ei toimi.
PItää vielä luukku sovitella kohdalleen. vähän oikeassa reunassa vielä.
muuten toimenpiteenä todella helppo. menee ihan nostamalla paikalleen, eikä tarvi sovitella mitään sen kummemin.
kovasti vaan nyt huutaa viggen/aero puskureita. onneksi sentäs viggen takaspoikka löytyy
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin