Hyviä nämä Mooren "heavyblues" kauden levyt. Bluesiakin voi soittaa "raskaalla kädellä" kun hommeli on hallussa

Poltin tuon AC/DC:n TV -keikan DVD:lleTurbo Sensonic kirjoitti:AC/DC:n joku Hollannintelevisiosta tullut videopätkä vuodelta 1979, yksi Bon Scottin viimeisimpiä keikkoja. Bändi veivaa menestysbiisejään, mm. Highway To Hell ja Whole Lotta Rosie. Täytyykin polttaa tuo matsku DVD:lle, jotta pääsee katselemaan sitä televisiosta
Mulla on (siis tietysti koko virallisen tuotannon lisäksi) joku AC/DC rare & greatest kokoelma. Siinä on kanssa monenlaista alkuaikojen versiota kappaleista. Hyvää kamaa, B.Scottin kuolema oli suuri menetys.Turbo Sensonic kirjoitti:Poltin tuon AC/DC:n TV -keikan DVD:lleTurbo Sensonic kirjoitti:AC/DC:n joku Hollannintelevisiosta tullut videopätkä vuodelta 1979, yksi Bon Scottin viimeisimpiä keikkoja. Bändi veivaa menestysbiisejään, mm. Highway To Hell ja Whole Lotta Rosie. Täytyykin polttaa tuo matsku DVD:lle, jotta pääsee katselemaan sitä televisiosta
![]()
Helvetin hyvää matskua!
Settilista:
1. Highway To Hell
2. Bad Boy Boogie
3. The Jack
4. Rocker
5. Whole Lotta Rosie
Kuvan ja äänen laatu loistava ottaen huomioon, että keikka on taltioitu 13. heinäkuuta 1979.
Joo, mulla on kanssa, sekä ne aussipainokset High Voltagesta ja TNT:stä. Sen lisäksi mulla on joku "Rare, Rarer, Rarities" -kokoelma, jossa on harvinaisia AC/DC -biisejä, mm. "Fling Thing" ja "Borderline".Saappi Kuski kirjoitti:Mulla on (siis tietysti koko virallisen tuotannon lisäksi) joku AC/DC rare & greatest kokoelma. Siinä on kanssa monenlaista alkuaikojen versiota kappaleista. Hyvää kamaa, B.Scottin kuolema oli suuri menetys.
Laskin muuten tuossa kerran että olen nähnyt AC/DC:n livenä ainakin 5 kertaa!
Toissa päivänä kilahti taas päässä ja piti laittaa Donington DVD päälle ja HELVETIN lujaa. Soitin kitaraa mukana yhtä isolla kuin pikkupoika.(Katsoin ensin että naapurin autot ei olleet p-paikalla
)
Aika pitkälle samaa mieltä. Harmi vaan että siitä levyn hinnasta kaikista vähiten tulee sille artistille.. Ennen lex-karpelan voimaantuloa tuli latailtua jonkin verran, eihän se pelkkä downloadaaminen tosin nytkään kovin suuri rikos ole, koska siitä ei ole rangaistustakaan säädetty mutta moraalinen puoli on sitten toinen juttu. Vertaisverkot on silti hieno keksintö ja helppo tapa hankkia kaikkea laillista ja sellaista matskua mitä mistään muualta ei ehkä saa.Turbo Sensonic kirjoitti: Ja sitten tähän vielä kommetti noista torrenteista ja henkilökohtaisesta musan downloadaamisesta netistä:
katson, että joku virallinen äänite/video/DVD on artistin tulonlähde/omaisuutta ja jos downloadaan sen, niin samalla "varastan" leivän artistin pöydästä. Siksi downloadaan vain noita tallennettuja TV -keikkoja ja sellaista matskua, jonka joku on siirtänyt videolta DVD:lle (itselläkin olisi muutama hyvä&harvinainen musavideo, jonka voisi joskus siirtää) tai sitten "äärimmäisessä hädässä" sellaisen CD/DVD:n, jonka painos on loppu, eikä sitä voi enää ostaa mistään. Lähinnä downloadaan harvinaisuuksia, mitä tykkään muutenkin keräillä.
Edit: se unohtui sanoa, että jos kyseessä on joku bootleg -tallenne, jonka joku hämäräperäinen levyfirma on julkaissut rahankuvat silmissään, josta alkuperäiselle artistille ei heru latin latia, niin mieluummin downloadaan sen netistä kuin maksan siitä tuolle bootleg -levyn julkaisseelle levy-yhtiölle.