ahtopaine**RATKAISTU**

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
janii
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Marras 16, 2006 01:58
Paikkakunta: karkkila

ahtopaine**RATKAISTU**

Viesti Kirjoittaja janii »

potilas:9000 2,3T vm:91,lastutettu.
oireet:kiihtyy pikkukaasulla paljon paremmin mitä lämä pohjassa.
pikkukaasulla paineet nousee lähemmäs 1,5 kun taas lämäpohjassa 0.5-0.8.mistä lähtis vikaa hakemaan?vai onko normaalia? ***********ratkaisu:*************
vaihdoin tänään uuden by-pass venan niin johan rupes ahtoja löytyy :lol:
vanhakin vaikutti ehjältä imutestin perusteella mut kai siit oli jousi kuoleentunu.
Viimeksi muokannut janii, Pe Joulu 15, 2006 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-hullu-
9000 cd 2.3T vm:91
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

wazzaap ahtishan se täsä ;) :lol:


Hukkaportti takeltelee? ...voitelua & herkistelyä kenties.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
janii
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Marras 16, 2006 01:58
Paikkakunta: karkkila

Viesti Kirjoittaja janii »

i`see dead turbos,,.vaihdoin just ahtimen eikä hukkaportis tai aktus tunnu vikaa olevan.
-hullu-
9000 cd 2.3T vm:91
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

testaa mankku. Mul oli sama feilu ja mankku oli suurin vian aiheuttaja hukkiksen lisäksi.
Ai sitä riemua kun ruuvasin länärin pihassa uuden paikalleen..alko vähän liikkuu :)
janii
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Marras 16, 2006 01:58
Paikkakunta: karkkila

Viesti Kirjoittaja janii »

mites toi mankku testataan?peruspaineet on 0.3 vaikka tanko on ruuvattu melkeen kierteettömälle osalle.mikäköhän siinä mättää?
-hullu-
9000 cd 2.3T vm:91
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

W-letku irti ja VAROVASTI pikku lenkki liikkuuko paremmin. Tossa jos painat lusikan pohjaan, antaa 2,2bar ja se siitä sitten...joten careful. Siinä löytyy ensimmäinen mankun vika. Toinen mittaamalla kelat, pitäisi olla jotain 2,8-3,3 ohm sisällä. Jos näyttää nollaa, on toinen kela poikki, kuten mulla oli. Siinähän noi tärkeemmät. Peruspaineet ootkin varmaan testannu jo mankun sähköjohto irroitettuna.
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

niin ääretöntä siis joo. Mun yleismittarissa ei semmosta kyllä varmaan ees oo mutta jokatapauksessa oli nolla tai ääretön > ei ahtoja tai liikaa > mankku moi :)
janii
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Marras 16, 2006 01:58
Paikkakunta: karkkila

Viesti Kirjoittaja janii »

joo,kävin testaa w-letku irti niin ahto 1,2 kaasu pohjassa.sit rupes suhisee niin perkeleesti.sen jälkeen suhahti niin vitusti eikä käy tyhjäkäyntiä ollenkaan.täytyy mennä talliin tutkimaan jos joku putki ois haljennu.
-hullu-
9000 cd 2.3T vm:91
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

:lol: ..sanoinko jotain että varovasti. Toivottavasti ei nyt tullu isompaa haveria..
Ei muuta ku haulla kaivelemaan mitä kaikkea siellä on voinu nyt mennä.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

mankusta yleensä aloittaa kannattaa... nyt kesti 2kk tuo mankku kunnes hajosi niin että nyt ahtaa fuel cuttiin asti...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
janii
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Marras 16, 2006 01:58
Paikkakunta: karkkila

Viesti Kirjoittaja janii »

ei kannattais hulluu yllyttää,, :lol: ei tullu pahempia vaurioita.imusarjan päässä oleva kumihässäkkä oli lentänyt pois paikoiltaan.eikä pysy enää kun alle kilon ahdoilla kiinni.tuli samassa tutkailtuu kaikki alipaine letkut.konehuoneen t-haarassa oli kaikki letkut halki.sen takia ei ahtomittari tainnu näyttää oikeita ahtoja.pystyisköhän tohon kumihässäkkään väsäämään jonkun pika patentin et pystyis paripäivää ajeleen normaalist?
-hullu-
9000 cd 2.3T vm:91
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

eikös se jeesus teippi joka paikkaan käy :lol:
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
janii
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Marras 16, 2006 01:58
Paikkakunta: karkkila

Viesti Kirjoittaja janii »

korjattu jeesus teipillä.mankun vastukset oli 3 ohm.moni millistä letkuu noi pikkuset on?
-hullu-
9000 cd 2.3T vm:91
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

3 tai 4 milliset käy kumpaa sattuu olemaan, kunhan vain on bensan kestävää ettei heti kovetu...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

janii kirjoitti:ei kannattais hulluu yllyttää,, :lol:
:lol: just..heh. Varmaan riemusta ratkesit kun luit että jee 2,2 baria nyt jää lambot ja kaikki -> ekaan mutkaan lintta pohjassa ja letkut irti ..shillä laella :D
Vastaa Viestiin