puoli- tai kokopeite 9-3 ?
-
- "Hölösuu"
puoli- tai kokopeite 9-3 ?
Mistähän kannattaa ostaa ja minkä hintaisia ovat.
Sen tiedän jos osataa peiton saabille niin maksaa enemmän, kun ostaa vaan peitteen xxxcm*xxxcm.
Niin ja jos joku tietää peitteen mitat, niin olisi kiva tietää..
Ja vimonen kysymys: Kannattaako köyhän ostaa halpaa, eli kannattaako satsata enemman rahaa, että sais rahalle myös vastinetta?
Sen tiedän jos osataa peiton saabille niin maksaa enemmän, kun ostaa vaan peitteen xxxcm*xxxcm.
Niin ja jos joku tietää peitteen mitat, niin olisi kiva tietää..
Ja vimonen kysymys: Kannattaako köyhän ostaa halpaa, eli kannattaako satsata enemman rahaa, että sais rahalle myös vastinetta?
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Mulla oli tässä taannoin yksi talvi autolla peite. Oli se sellaista sohlaamista kyllä varsinkin pieneessä tuulessa, että jäi parin päivän kokeiluksi. Roskiksesta löytyi peitteelle uusi koti.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Heh, sama täällä, ei hermo kestännyt sen kanssapeinu kirjoitti:Mulla oli tässä taannoin yksi talvi autolla peite. Oli se sellaista sohlaamista kyllä varsinkin pieneessä tuulessa, että jäi parin päivän kokeiluksi. Roskiksesta löytyi peitteelle uusi koti.

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Mä en kyllä tollasta peitettä uskaltais käyttää jo pelkästään siitä syystä, että pelkäisin noita naarmuja jne
Jos auto on vähänkään likainen niin tuskin tuollainen peitteen hinkkaaminen maalipintaa vasten auta niiden naarmujen vähenemiseen
Tuntuuhan se tyhmältä pitää autoa taivasalla talvella mutta hyvin sitä on tähän asit pärjätty
Ja kun jättää harjaamatta ihan kaikki lumet tosta maalipinnalta niin säästyy niiltä ilkeiltä naarmuilta myös.

Jos auto on vähänkään likainen niin tuskin tuollainen peitteen hinkkaaminen maalipintaa vasten auta niiden naarmujen vähenemiseen

Tuntuuhan se tyhmältä pitää autoa taivasalla talvella mutta hyvin sitä on tähän asit pärjätty

Täältä hommasin sisäkäyttöön peitteen, joka ei taatusti naarmuta. Volkkariin kokeilin Bilteman hopeanväristä "halpa"peitettä ja onneksi samaa virhettä ei tullut tehtyä Saabin kanssa. Se nimittäin naarmutti oikein mukavasti tuulessa. Samoin kiinnitysnauhat jättivät mukavat jäljet kulmiin. Peite lensi tämän jälkeen suoraan roskiin.
Tässä toteutuu parhaiten se, että halvalla ei saa hyvää, mutta jos varman päälle pelaat:
http://www.permabag.com/body/en_autopyjama.php
Itse asiassa hinnat ei ole enää ollenkaan pahat verrattuna auton maalipinnan korjaamiseen ja siihen v*****kseen, jonka huono peite aiheuttaa.
Tässä toteutuu parhaiten se, että halvalla ei saa hyvää, mutta jos varman päälle pelaat:
http://www.permabag.com/body/en_autopyjama.php
Itse asiassa hinnat ei ole enää ollenkaan pahat verrattuna auton maalipinnan korjaamiseen ja siihen v*****kseen, jonka huono peite aiheuttaa.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Itsellänikin oli entisessä NG900:sessa tuollainen kokopeite. Mukavasti jäätyi kiinni, kun talvella oli jonkin aikaa lämmintä ja kostea ja yöllä ilma kylmeni. Aika hirvittävää kieltämättä oli repiä sitä autosta irti. Mieluummin olen pitänyt jäätä auton päällä.
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Turbo"
Ompelutin pari vuotta sitten äitilläni Taunukseen kokopeitteen. Otin mitat ja marssin kretonkipuotiin. Flanellikangasta meni kymmenen metriä. Eihän tuo kangas käy oikein ulkosäilytykseen, mutta tallissa pidättelee pölyn pois auton pinnalta.
Saappiin ostin Käkriäiseltä kokopeiton (17,90:-) ja nyt mietin mitä tekisi antenneille. Reikäkö peitteeseen? Varmaan hankala pujotella paikalleen ja tuuli pelmuuttaa reikää isommaksi.
Saappiin ostin Käkriäiseltä kokopeiton (17,90:-) ja nyt mietin mitä tekisi antenneille. Reikäkö peitteeseen? Varmaan hankala pujotella paikalleen ja tuuli pelmuuttaa reikää isommaksi.
Saab 900 S 2.0 '96 -> Saab 9-5 Wagon 2.0t A '00 -> Honda Accord Tourer AT '07
Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]
Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]