Mitkä tulpanjohdot on hyvät?
Mitkä tulpanjohdot on hyvät?
Moikka! Onko kellään suositella hyvää merkkiä ja liikettä joka niitä möisi? Alkuperäiset tulpanjohdot kun tulivat tiensä päähän ostin Motonetistä Hotwiresit jotka kestivät n. vuoden, ei kun uudet samanlaiset perään joiden hajottua hain AD-varaosaliikkeestä jotkut niiden höpöjohdot (en muista enää merkkiä). Kaikissa em. tarvikejohdoissa on ollut samanlainen vika: johdot vissiin kuumenee ja katkeavat murentuen tulpanhatun alta/liitoskohdasta. Viimeisimmät ovat Eurocables -merkkiset ja alkoivat pätkimään n. parin kuukauden käytön jälkeen. Help!
Saabismi on sairautta...
... ja olen kuolemansairas!
Jäsen # 2684
... ja olen kuolemansairas!
Jäsen # 2684
Bougicordeja saa ihan tavallisista autotarvikeliikkeistä. Useinmiten joutuu tilaamaan, mutta mitäpä se haittaisi? Lisäksi löytyy toinenkin vaihtoehto. Semmoset "euronarut" kun Eurowires. Tutkailin varaosaliikkeessä katalogista tuossa viimetalvena, että noissahan on saabin spekseihin käypäiset resistanssiarvot (5,6k/metri). Täysin vastaavat, kuin Bougeissa. Lisäksi hatut ovat ihan samannäköiset, kuin bougeissakin. Ostin sellaiset 99 turboon, eikä ne ole tähän asti missään muotoa hävenneet bougeille.Jaape kirjoitti:Alkuperäiset Bougicord-piuhat toimii. Muut valaiskoon, mistä noita saa merkkiliikkeen lisäksi (ja halvemmalla).
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Boschia ja Bougia ollut pellin alla. Molemmat muuten näyttää sisältä vähän samanlaisilta, kun molempia olen saanut poikki (oma moka, mitäs otin johdosta enkä hatusta
). Ja hyvin toimii molemmilla.

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001