Eipä tuollaisiin kumminkaan taida viitsiä rahaa laittaa, että ne voisi sitten jollekin m*lkulle antaa.. Mutta sopis kyllä johonkin teinibemariin kuin nyrkki silmään. Toisaalta, eipä tuu tod.näk. kauheesti tommosia vastaan, että jos yksilöllisyyttä haluaa autoonsa, niin tässäpä varteenotettava vaihtoehto, ei varmaan naapurilla oo samanlaisia.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Senverta kyrväkkään jehun ja kokovartalok*rvän maineessa olen(sen tiedostankin), että minulle kyllä kelpaisi noppaan mainiosti.. mistähän noita saisi ja paljonkohan nuo maksaa?
Myrkky kirjoitti:Senverta kyrväkkään jehun ja kokovartalok*rvän maineessa olen(sen tiedostankin), että minulle kyllä kelpaisi noppaan mainiosti.. mistähän noita saisi ja paljonkohan nuo maksaa?
tiiäkkö rakas ystävä, jostai syystä aattelin kyl sinnuu ku nuo näin. mut en millää pahalla sentää
Myrkky kirjoitti:Senverta kyrväkkään jehun ja kokovartalok*rvän maineessa olen(sen tiedostankin), että minulle kyllä kelpaisi noppaan mainiosti.. mistähän noita saisi ja paljonkohan nuo maksaa?
tiiäkkö rakas ystävä, jostai syystä aattelin kyl sinnuu ku nuo näin. mut en millää pahalla sentää
Hannalla on aina "hyvä" mielessä
Terveisiä Hanna täältä etelästä, onnea eloosi
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Hannalla on aina "hyvä" mielessä
Terveisiä Hanna täältä etelästä, onnea eloosi
tottakai on hyvät mielessä ku mie oon pyhäkoulutyttö lycka till vaa sinnekkii päi, onnee täällä tarvitaanki jos sunnuntaina lähtee rymyämää paikalliseen