Steg-1 asennettu, ja hyvin kulkee!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Aksu900
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Joo mutta enhän mä sanonu että me ylinopeutta ajettiin.. ;)

Ihan rajoitusten mukaan. Varmasti. :roll:
T16
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja T16 »

TDi VAG autojen kuskit on hanakoita kisaamaan 50-120km/h motarin rampilla
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

T16 kirjoitti:TDi VAG autojen kuskit on hanakoita kisaamaan 50-120km/h motarin rampilla
Tuo on totta, siis usein on havaittavissa tuo ilmiö, mistä sitten johtuukin... :roll: (eivät siis kaikki sellassia ole)
Nopeestihan noi TDI vekottimet lähtee siinä huippuväännön alueella mutta sitten hiipuvat...ja saapisti vaan heiluttaa mennessään Kuva
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
9-3Tid
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Noh, noh eipäs kiusata diiselimiehiä! Itse tuossa yksi päivä liimauduin uuden thyyning baijerilaisen perään...ei kaveri sitten polkassut millään. Piti sitten mennä ohi siitä, kun alinopeutta ajoi, kaveri katseli mun autoa pitkään ja sitten kun älysi että se on diiseli alkoi armoton bemun ujelluttaminen ja kisaaminen ja ohi oli pakko päästä...oliskohan joku turbo saabi käynyt joskus kaveria näpäyttämässä! :lol:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

kyl kyllä

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Alastarolta tullessa ohi meni(luulin poliisiksi, ei se muuten olis ohi mennyt) sellainen Seat Toledo TDI ja se liikkui aika rivakasti vaikka ohituksissa meinaskin jäädä jalkoihin. Kävi mielessä että tollasen lastuttaa niin se kulkee suhteellisen vauhdikkaasti ja vähällä löpöllä.

Jotenkin on alkanut kiinostamaan noi nakuttimet.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
9-3Tid
"Hirsch"

Re: kyl kyllä

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

potkuhousu kirjoitti:Alastarolta tullessa ohi meni(luulin poliisiksi, ei se muuten olis ohi mennyt) sellainen Seat Toledo TDI ja se liikkui aika rivakasti vaikka ohituksissa meinaskin jäädä jalkoihin. Kävi mielessä että tollasen lastuttaa niin se kulkee suhteellisen vauhdikkaasti ja vähällä löpöllä.

Jotenkin on alkanut kiinostamaan noi nakuttimet.
Ei tämä mun autokaan mikään tykki ole, mutta se on muuttanut suhtautumiseni diiseleihin täydellisesti ja kyllä tälläkin kortti lähtee ja kevyesti. Tsekkaas muuten uusin TM siinä 150 TDI Leon testissä. Tiedän yhden sellaisen jonka softa päivitetty, dynotettu 180hp / 370Nm 1.3bar paineilla. Antaa sille kiululle ihan hyvät vauhdit ja jättää bensasaabin mutkatiellä kuin seisomaan! :wink:
anttipa
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja anttipa »

Ei tuo 9-5 Aeron sutiminen ole ainakaan muodostunut ongelmaksi märällä. Siis TCS poiskytkettynäkään. Eihän siinä vakiossa tietysti ole läheskään 300 heppaa, mutta kyllä siinä pystyy helposti säätelemään lapikkaalla kuinka paljon poweria renkaan ja tien väli sietää.

Liikenneympyrästä ulostullessa sen sijaan kyllä toinen puoli alkaa piirtää turhan helposti. (löysä alusta)

Olisiko alustalla merkitystä siihen sutimisherkkyyteen? Vaikka eipä tuo Aeron vakioalustakaan mikään kummoinen ole.
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

T16 kirjoitti:TDi VAG autojen kuskit on hanakoita kisaamaan 50-120km/h motarin rampilla
TDI kuskit tuntuvat joo olevan varsin kisahenkistä porukkaa. Mitä punasempi TDI merkintä, sen suurempi tarve näyttää perävaloja. Näiden lisäksi on sitten pemarit ja taksit jotka tuntuu olevan maanteiden Teuvoja kaikki tyyni. Johonkin ryhmään näistä joutuu tekemisiin lähes päivittäin. :wink:
Viimeksi muokannut NG900T, La Syys 27, 2003 06:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Jep. Ajelin eilen täältä Helsingistä Tampereelle ja takaisin, ja ihme kyllä kukaan ei provosoinut meikäläistä, eikä alkanut ottamaan "kisoja". Varmaan eka kerta kun sai ajaa "rauhassa" :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
jarska
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jarska »

Tänään sain nostettua bensanpaineita tuosta 2.8barista vajaaseen 4bariin ja nostin samalla peruspaineita jolloin ahtaa nytn.1baria ja hienosti tuntuu kulkevan 3" putken molinän ja dumpin suhinan saattelemana :D Vielä kun se PRKL...procar toimittais ne aikaa sitten tilaamani lastu romppeet :evil:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

jarska kirjoitti:Vielä kun se PRKL...procar toimittais ne aikaa sitten tilaamani lastu romppeet :evil:
No vikahan ei itse asiassa ole Pro-Car Servicen, vaan Speedparts on koko sopan takana. Toivon todellakin, että joko A) Speedpartsilla ryhdistyttäisiin tai B) Pro-Car Service vaihtaisi jälleenmyyjää, jos Speedpartsin homma ei toimi.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

9-3Tid kirjoitti:Noh, noh eipäs kiusata diiselimiehiä! Itse tuossa yksi päivä liimauduin uuden thyyning baijerilaisen perään...ei kaveri sitten polkassut millään. Piti sitten mennä ohi siitä, kun alinopeutta ajoi, kaveri katseli mun autoa pitkään ja sitten kun älysi että se on diiseli alkoi armoton bemun ujelluttaminen ja kisaaminen ja ohi oli pakko päästä...oliskohan joku turbo saabi käynyt joskus kaveria näpäyttämässä! :lol:
Mulla oli aikoinaan itsella TDI toledo ja mukava oli se kone vaikka oli vaan se 66kw, ajavääntö on noissa todella upee. :)

Muutenhan se toledo oli aivan skeida ajaa, tilaa olis ollut hyvin mutta se ajettavuus... :(

No, ny en kiisseliä osta, ainakaan vähään aikaan.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Mimmi kirjoitti:Tarkoitit varmaankin PÄÄMIESTÄ, jonka jälleenmyyjänä PRO-CAR on.
Joo, just sitä mä tarkoitin. Sori tuollainen lapsus :oops:

Kyseisen päämiehen toiminnassa kun ei näytä olevan mitään päätä :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Turbo Sensonic kirjoitti:Jep. Ajelin eilen täältä Helsingistä Tampereelle ja takaisin, ja ihme kyllä kukaan ei provosoinut meikäläistä, eikä alkanut ottamaan "kisoja". Varmaan eka kerta kun sai ajaa "rauhassa" :wink:
Joutuuko muut usein provoiluiden kohteeksi. Johtuukohan se Turbo merkistä vaiko mistä? Ko tiellä Hki-Tre-Hki saa aika usein katsella kuinka ohitetaan kovaan ja sitten käkitään edessä ja taas ohitetaan. Toinen on kans ihan takapuskurissa huohottaminen. Itse en noista välitä kunhan eivät aiheuta vaaraa minulle. Tosin harva ajelee mun vauhdissa mukana. Tänään suosilla jättäydyin TDI kilpailusta ja annoin myyntimien Hukkasen mennä, oli niin hyvää seuraa etten viitsinyt alkaa kisaan vaikka kuinka yritti (8-v pölisi taukoamatta girl-talkkia mennen tullen).
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

potkuhousu kirjoitti: Joutuuko muut usein provoiluiden kohteeksi.
Todellaki, ehkä muutaman kerran viikossa, riippuu paljon pirssistä jaksaako provosoitua, eli haastetta kuitenki pitää olla. Kaikista hauskinta mun mielestä on laittaa kylmäks uudet ja v*tun kalliit mecet, niitä oikeesti harmittaa kun ei 60000 euron (mitä noi nyt sitten lie maksaakaan) väyrynen whatever pärjännytkään vanhalle saapille vaikka kovasti on yritystä :lol: Neljä litrasille johtotähdille ei taida olla meikäläisellä saumoja, mutta aina pitää kokeilla jo kohdalle jotain tykkejä sattuu :wink:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Vastaa Viestiin