
Onko DI-kasetti menossa?
Potilas Saarinen on 9000CS 2,0t vm. -97.
Kiitänpä vastauksista!
Kiitti. Täytyypä tutkia. Toisaalta jos olis jompikumpi noista niin eikö se nykisi sitten joka kerta kun kiidyttää? Eilen himpunverran kettuuntuneena vetäsin motarille ja löin lämän tiskiin. Kiihty aivan normaalisti.mikkoimp kirjoitti:olisko fuel-cut? hukkis jumissa....?
Tyhjäkäynnille ei muuta omaa anturia liene kuin kaasuläpän asentoanturi, muuten tyhjäkäyntihäiriöt johtuu yleensä kai joko vuodoista imupuolella taikka ns. tyhjäkäyntimoottorin takkuamisesta (säätelee lisäilman määrää koneeseen tyhjäkäynnillä).Tänä aamuna starttasin uudella DI kasetilla kylmästä ja edelleen lähti hieman "oudosti" käyntiin. Liikennevaloissa seistessä huomasin, että kylmällä moottorilla tyhjäkäynti aaltoili.
Siitä tuli sitten mieleen, että voisko tuo olla joku anturivika? Mikä anturi vois tollasta aiheuttaa? Eli onko esim. tyhjäkäynnille joku anturi?
Tuskin kuule tuosta uudesta DI kasetistakaan mitään haittaa on...Onpas vanha varalla jos sattuu poksahtamaan kesken pimeän metsätaipaleen. ei meinaan huvita värjötellä tienposkessa tuollaisen "pikkuvian" takia.270/400 kirjoitti:eikö ois paljon helpompaa kun veis johonkin jossa saa tietokoneen päähän, vika löytyis varmemmin eikä tarttis ostella turhaan uusia kasetteja?