Tämä taitaa olla se hyväksi havaittu Würthin tuulilasin tiivistysmassa:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/99/Wurth_lasitiivistys.jpg
Tuotenro 0890-100 043
Tuulilasi
-
- "Viggen"
- Viestit: 556
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 10:49
- Paikkakunta: Kuopio
itse olen lasiliikkeessä töissä, ja meillä ei koskaan ole tapana irroittaa tuota kumitiivistettä korista. vaan asennus tapahtuu näin: ensiksi "kiila" elikkäs se koristelista otetaan irti, ja toinen menee autoon ja lyöpi sorkat suoraksi eli tyntää pikkuhiljaa lasia poispäin ja toinen ulkopuolelta kääntelee "koukulla" tiivistettä siten että lasi tulee pois. ja hoplaa lasi on irti. sen jälkeen paineilmalla tiivisteen urat puhtaaksi ja lasia sovittamaan paikalleen siten että alhaalta lasi uraan ja "koukulla" nostelemaan tiivistettä lasin päälle alhaalta/alanurkista alkaen. sitten kun pystyistä on saatu lasia uraansa aina jonkin matkaa niin lasia pitää kämmenellä läimäytellä syvemmälle päin(HUOM!! kämmenellä läimäytellä suht varovasti, ei nyrkillä moukaroida, eikä myöskään hipelöidä niinku kippeetä pill**) sekä painella alaspäin(molemmilta puolilta yhtäaikaa, muuten keikkuu edestakaisin), muuten yläkulmissa tulee ahdasta. sitä tehden kun saat alareunan ja pystyt paikalleen sekä ylänurkat paikoilleen niin lasin yläreuna menee aika helposti omaan pesäänsä(ylärunassakin joutuu läimimään kämmenellä). sittenhän siinä ei ole muuta kuin kiilojen paikalleen laittaminen. tässä opastus kaikessa yksinkertaisuudessaan.
helppoa kun sen osaa. 
*allekirjoittanut ei ota vastuuta mahdollisista ohjeiden väärinymmärryksistä, asennuksessa lasien hajoamisesta, tai jos lasinhajoaminen aiheuttaa vitutuksen joka aiheuttaa ryyppyputken josta tulee maksakirroosi.


*allekirjoittanut ei ota vastuuta mahdollisista ohjeiden väärinymmärryksistä, asennuksessa lasien hajoamisesta, tai jos lasinhajoaminen aiheuttaa vitutuksen joka aiheuttaa ryyppyputken josta tulee maksakirroosi.
