Turbo Sensonic kirjoitti:
Aivan samaa mieltä! Bonnet on kyllä yksi mun suosikeista "vanhan koulukunnan" laulajien joukossa. Toinen on David Coverdale.
Nämä on minunkin suosikkeja. Yksi on mun listalla selkeästi yli muiden eli David Byron, sitten vielä tähtikentälliseen pääsevät Freddie Mercury ja Rob Halford.
Suomessakin on nykyään jokunen hyvä laulaja, mm. Thunderstonen Pasi Rantanen ja sitten sellainen yksi ihan käsittämätön lahjakkuus jonka kaltaista tässä maassa ei olla ennen kuultu eli Heikki Pöyhiä (Twilightning). Tekee äänellään ihan mitä haluaa..
taustalla soi Juice: Eesti (on my mind)
Turbo Sensonic kirjoitti:
P.S. Netistä löytyy joku videonpätkä Rainbown 1980 Monsters Of Rockin keikasta. Täytyisi downloadata ja tsekata, minkälaista matskua se on, koska tiedoston koko on vain 450-500 MB. Joko laatu on täyttä kuraa tai sitten pätkässä on vain muutama biisi. Ja kyllä, laulajana on taas Graham Bonnet ja rumpalina Cozy Powell!
Löysin tuosta 685 MB version. Saa nähdä onko mistään kotoisin jos se joskus tulee perille.. Netissä sanotaan että kyseessä on Bonnetin viimeinen keikka Rainbowssa.
Harvinaisista keikoista tuli mieleen että mulla on VHS nauha jossa on 2 harvinaista Blackfootin keikkaa, toinen Zurichista vuodelta -82, nauhoitettu Sveitsin tv.stä, toinen keikka on vuodelta -92 jolloin Blackfoot oli jo selkeästi "mennyttä". Mutta tuo Sveitsin keikka on hyvä. Pitäisi saada se jotenkin dvd:lle.