Heittelikö se kissoja ympäriinsä?dimebak kirjoitti:Menin yksi aamu töihin, kun vastaan tuli pyörätiellä vastaan nainen jolla nuo heijastinliivit, pyöräilykypärä, pyörässä etuvalo ja vielä otsavalo
TOPIC: muuta keskustelua
Saitko talkooporukkaa kasaan? Itse olen ollut muuttamassa varmaan toistakymmentä ihmistä mutta aina saanut hoitaa omat muuttomme lähes omin voimin kun "yllättäen" kavereilla on muuta menoa just silloinMyrkky kirjoitti:Jaahas.. se pitäis ryhtyä pistämään kamoja pakettiin. Mää niin pidän tuosta muuttamisesta..
Eiköhän sitä poppoota saane jeesimään, etenkin kun ei ole mitään pakkoa saada tehtyä muuttoa päivässä tai kahdessa. Jos kahdessa-kolmessa viikossa saa kamat siirrettyä ja paikoilleen, niin jää vielä reilu viikko siivoilla vanha kämppä.ng900aero kirjoitti: Saitko talkooporukkaa kasaan? Itse olen ollut muuttamassa varmaan toistakymmentä ihmistä mutta aina saanut hoitaa omat muuttomme lähes omin voimin kun "yllättäen" kavereilla on muuta menoa just silloin
Mut oujee.. maalaistollosta tulee ny kaupunkilainen..yhtä tollo tosin edelleen.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Ostin tässä jokin aika sitten liikkeestä käytetyn koneen. Tämän pitäisi olla Amd:n duron 800Mhz prossulla mutta eilen pisti silmään koneen startatessa, että CPU clock on vain 700Mhz?
Voiko siis tuohon nopeuteen vaikuttaa jotenkin bios-asetuksilla? Kun ei meinannut wintoosa-asennus luonnistua ja luin ohjeeksi, että laittaa biosin fail-safe tai optimized asetuksille ja minä laitoin optimized-asetukset, joilla sitten wintoosa asentui muitta mutkitta. Ja jotenkin on takaraivossa sellainen muisti, että olisin CPU clockkina nähnyt 800Mhz tai sitten on ollut unta

P.S. LG GSA-H10A asennettu toissa päivänä. Hieman Muumi-dvd pätki ku kokeilin. Ei haittaa, kun ostin sen pääasiassa tallennuskäyttöön
8.5Gb kuvia levylle ja kaksi levyä menee nykyisen kuvavaraston tallennukseen; tai about 20 kappaletta cd-levyjä 
Voiko siis tuohon nopeuteen vaikuttaa jotenkin bios-asetuksilla? Kun ei meinannut wintoosa-asennus luonnistua ja luin ohjeeksi, että laittaa biosin fail-safe tai optimized asetuksille ja minä laitoin optimized-asetukset, joilla sitten wintoosa asentui muitta mutkitta. Ja jotenkin on takaraivossa sellainen muisti, että olisin CPU clockkina nähnyt 800Mhz tai sitten on ollut unta
P.S. LG GSA-H10A asennettu toissa päivänä. Hieman Muumi-dvd pätki ku kokeilin. Ei haittaa, kun ostin sen pääasiassa tallennuskäyttöön
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ja itsehän et ikinä törmää internetissä mihinkään kyseenalaisiin linkkeihin? Onko tomaatti taas juopottelemassa vai mikä riepoo?tomaatti kirjoitti:..
Juu, joensuuhun olisi muutto käsillä tuossa kuun vaihduttua.ng900aero kirjoitti: Muutitko jönssiin?
Itsekin halutaan takasin kaupunkiin kun ei enää tällä iällä maalaistolloilu tunnu sujuvan
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Kari, Kari! Varo herneitä
tomaatti ei varmaankaan vaan tunnistanu huumoria(sairasta? ehkä, mutta huumoria kumminkin), jota viestit sisälsi 
Vai muuttoa pukkaa, no soittelehan sitten niin annetaan hynttyille kyytiä oikein porukalla
Mites mamma? Eikös se H-hetki ollu näillähujakoin? Ja olethan muistanu hommata laatikon Havannalaisia

Vai muuttoa pukkaa, no soittelehan sitten niin annetaan hynttyille kyytiä oikein porukalla
Mites mamma? Eikös se H-hetki ollu näillähujakoin? Ja olethan muistanu hommata laatikon Havannalaisia