9-5 sammuu kylmänä vaihdettaessa R-->D
9-5 sammuu kylmänä vaihdettaessa R-->D
Kyseessä vm. 98 250000 km ajettu yksilö. Vaihtaa muuten oikein hyvin tuo automaatti, siis ajossa. Vaihteiston öljyt vaihdettu 10000 kilsaa sitten. Mutta ongelmana siis se, että kylmänä sammuu (ei aina), kun vaihtaa R:ltä D:lle. Ideoita? Ei oikein hakutoiminnolla löytynyt.
Paljonko kierroksia autossa on tyhjäkäynnillä? Seilaako kierrokset? Laatikkohan on sähköisesti ohjattu, kytkeytyykö ykkös vaihde päälle ok? Jossain autoissa vaihde loksahtaa päälle, jolloin kone saattaa sammua. Tällöin vika on laatikossa, laatikko on kulunut ja ykkös vaihde ei mene kunnolla päälle.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96