Laturin kytkentä
Laturin kytkentä
Helkkari ei se vaan lataa... eli kun siellä on pelkkä + niin siihe ilmeisesti se jatkuva virta kuuluis? mutta kun siihe sitä laittaa niin kipunaa lyö... se +D <- tai mikä puolirengas onkaan niin on ilmeisesti heräte?? mutta mutta mihinkäs tuleekaan maadotus johto ja mistä pultin kannasta se lähtee.. ja mikäs se toinen musta maa johto on missä menee 2 johtoo... se on vissii kierroslukumittarille..?? eli miten ne johdotukset nyt sitte kuuluu mennä??
Laturin rungosta maadoitus, akun plussanapaan pitää saaha yhteys laturin plussasta, joka on usein sellaisen muovijutun sisällä oleva pultti. Latausvalon liitin vaihtelee vähän laturista riippuen. Ite yleensä olen kattonut, että jos laturissa on se dieselautojen kierroslukua varten oleva ylimääräinen liitin. Niin se, kumpi on oikea, näkee, onko siinä ollut koskaan liitintä. Eli väärä liitin on yleensä paskainen. 

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Jees eli nyt se sitten ilmeisesti toimii, kiitos neuvoista... Laturin valo ei kyllä pala missään vaiheessa
vaikuttaako se mitenkään laturin toimintaan?? Ja nyt vähän Offtopic... mites kun ottaa Bypassista ne sähköjohdot pois niin antaako turbo oikeesti sen jälkeen kaikkensa
Vai onko nää vaan niitä essonbaari juttuja 


