Tyhjäkäynnillä CO yli sallitun 3.5% eli liikaa 7%
Tyhjäkäynnillä CO yli sallitun 3.5% eli liikaa 7%
Mikähän vikana kun ei mennyt katsastuksesta läpi co oli liikaa 7% tyhjä käynnillä ja sallittu on alle 3.5% kierroksilla meni alle 3.5 eli oli hyvä, mutta tuli ajokielto. auto on Saab 900i 16 v vm 89 ja siinä on Boschin LH ruiskutus systeemi. Hyviävinkkejä kaivattasiin ,kiitos.
Kiitti
http://900aero.com/main/diy_main_fuel.htm
Sivun lopussa on lontooksi jonkinmoiset ohjeet CO:n säätöön.
Sivun lopussa on lontooksi jonkinmoiset ohjeet CO:n säätöön.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Joko ruisku luulee moottoria kylmäksi (ruiskun lämpöanturi rikki) tai bensapaineen säädin jumittunut liian korkealle bensapaineelle moottori saa liikaa bensaa. Tähän jälkimmäiseen vikaan ruiskutusjärjestelmä ei mahda mitään omien säätövarojensa puitteissa ja vika on muutenkin luonteeltaan mekaaninen.
Nuo olisi itellä ekana mielessä ennenkuin kävisin mitään muita asioita selvittämään.
Nuo olisi itellä ekana mielessä ennenkuin kävisin mitään muita asioita selvittämään.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Ruisku"
- Viestit: 145
- Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 15:03
- Paikkakunta: Laukaa