Taidan vaihtaa isän kanssa päittään... mut liikaa tuninkii mun mieleen nykään
hänen autonsa (mun vanha)
Ei v...o 850GLT ois komee
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Putsattu on kolmekertaa.... joo sen ajattelin vaihtaa ensiksi... se meinaan kerran näytti ohmit ihan vituralleen... katsoin hetkenpäästä uudestaan, ja taas näytti oikeat lukemat ..
sillä taitaa olla satunnainen lukihäiriö.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Voit vielä tyrkätä yleismittarin vaihtojännitealueella kiinni siihen anturin piuhaan, pyörittää rengasta kädellä ja katsoa, mitä tulee. Ns. reippaalla käsinpyöritysvauhdilla pitäisi löytyä muistaakseni n. 400-500mV jännite tuolta. Voipi vielä verrata vaikka toisen puolen anturiin, että ovat samoilla linjoilla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla