Sairastamisesta vuosilomalla
Sairastamisesta vuosilomalla
Olinpa ( ja olen edelleen ) kipeenä vuosilomalla. Työnantaja ei mun tapauksessa hyvitä sitä .Mitä mieltä olette
1.Kannataako kertoa pomsalle , että sairaudetkin hoidan omalla ajallalni. Olen siis hyvä työntekijä.
2Sama kuin edellä ,mutta vaadin palkankorotusta.
3.Jään sairaslomalle parannuttuani ja työni aloitettuani ,
vai mitä muuta ?
Jään odottamaan raadin ehdotuksia.
1.Kannataako kertoa pomsalle , että sairaudetkin hoidan omalla ajallalni. Olen siis hyvä työntekijä.
2Sama kuin edellä ,mutta vaadin palkankorotusta.
3.Jään sairaslomalle parannuttuani ja työni aloitettuani ,
vai mitä muuta ?
Jään odottamaan raadin ehdotuksia.
-
- "Viggen"
Meillä taitaa olla silleen, että muutaman päivän jälkeen alkaa mennä saikkuloman piikkiin ja lomapäiviä ei kulu sairastaessa. En tosin tiedä/muista oliko 3päivää vai enemmän, mutta kuitenkin jotain sensuuntaista, ei oo koskaan tarttenu kysyä (onneksi saikkulomat sattuneet aina lomien ulkopuolelle)
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
Juuri näin se menee, sitä millä alalla työskentelet ei ole merkitystä. Vuosilomalaki on kaikilla sama.Mimmi kirjoitti:Sairasloma siirtää vuosilomaa 7 vuorokauden karenssiajan jälkeen olevan osan verran. Tämä on siis laissa määritelty ja koskee vain vuosiloman alettua tapahtuvaa sairastumista. Ennen vuosiloman alkua tapahtuva sairastuminen siirtää vuosilomaa ilman karenssia.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."