Vetoakselien sopivuus.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Vetoakselien sopivuus.

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Mahtaneeko käydä vetoakselit päiksensä 86 AUTOMAATTI satkusta 84 manuaali satkuun?

Mites yleensäkin vaihtotyö?Minkälainen lukitus on vetoakselilla navassa?
JL
"Aero"
Viestit: 474
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JL »

Vetoakseli on sillä isolla mutterilla pyörän navassa kiinni. Ja toisesta päästä lähtee kun löysää sen suojakumin klemmarin ni lähtee ihan vetämällä. Sopivuudesta en ole ihan varma mutta minun mielestä pitäs käydä koska molemmissa on vahemmat jarrut.
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Ei ne vetarit niin yksiselitteisiä ole. Ainaki Tommarissa on ero onko automaatti va manuaali vetarit. muuten syö maljat huonoon kuntoon alta oomit.
Vetari asioista (ongelmista) lisää täällä
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... highlight=
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Maljatkin voin tarpeen tullessa vaihtaa mutta yv:nä sain sellaista tietoa että automaatissa voisi olla "muutaman millin " pidemmät vetoakselit..
Onkos ketään tietäjää paikalla?
Viimeksi muokannut tomaatti, Ma Joulu 04, 2006 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JL
"Aero"
Viestit: 474
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JL »

niin joo unohdinkin että joku puhui joskus että olisivat hieman eripituisia jotkut vetarit...
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Vastaa Viestiin