Saakeli, tuo oli mulla kanssa kiikarissa saavuttaa sillä entisellä tonnarilla, mutta kerkesi omistaja vaihtua juuri ennen..! (eikä mitään koneremonttia siinäkään, tietenkään )
En kyllä ymmärrä, että millasella ajotyylillä tuollasia kilometrejä saavutetaan. No joo automaattilaatikolla voin ymmärtää, mutta manuaali "pakottaa" aina vähän rällättään..
himmee kirjoitti:En kyllä ymmärrä, että millasella ajotyylillä tuollasia kilometrejä saavutetaan. No joo automaattilaatikolla voin ymmärtää, mutta manuaali "pakottaa" aina vähän rällättään..
Pitkällä maantieajolla tietysti, ainakin jossain vaiheessa auton "elämää". Eihän se kuluta juuri yhtään, muuhun verrattuna.
himmee kirjoitti:En kyllä ymmärrä, että millasella ajotyylillä tuollasia kilometrejä saavutetaan. No joo automaattilaatikolla voin ymmärtää, mutta manuaali "pakottaa" aina vähän rällättään..
helposti
tuossa yhdessä on 420tkm, ja manuaalli;)
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Yhden gls:n mittarissa oli 650 tkm, tosin auto vietti jo hyvin ansaittuja eläkepäiviä. Mikäs siinä, leppoisasti hurutellen. Eihän nämä mitään kauppa-autoja olekaan.
Pitkällä maantieajolla tietysti, ainakin jossain vaiheessa auton "elämää". Eihän se kuluta juuri yhtään, muuhun verrattuna.
Niin tietysti ja jotkut myös ajelee niin kauan kuin autolla "pystyy" ajamaan.
Mun satkussa 900s ei ole kun 441 tkm ja ens viikolla ei tule yhtään lisää sillä meitsi lähtee kanarialle juomaan kaljaa terassille suomi paita päällä saab lippis päässä.
Työkaverilla lähes uudesta asti ollu 900 i 16v -89 kun viimeksi näin oli piirun alta 600 tkm ajettu eikä ole ollu kone auki.EI ees kannentiiviste tai jakoketju,kerran on suutimet tarkastettu merkkihuollossas ??.
Mun 900 s siinä ei ole ikinä ollu lohkolämmitintä ?. No kone onkin huippukunnossa tosin ajettu vasta 441 tkm.