Putkeen maalia
Putkeen maalia
No niin, nyt on sitten jt 3" tilattu ja odotellaan että se saapuu suomeen. Vakkariputki kun alkoi kevään kunniaksi vuotamaan saumasta. Aattelin täräyttää jonkin sortin kuumakestomaalin uuden putken pintaan, jotta se ei ihan parissa kolmessa vuodessa ruostu puhki (olen lukenut/kuullut että jt on melko helposti ruostuva). Kyssäri kuuluukin, jotta mitä ootte putkiinne tuhrinu, ihanko vaan spraytä vai olisko jotakin siveltävää kuumakestomaalia markkinoilla?? Vai laittoko joku ilman maalia alle? Miten on kestänyt? Kokemuksia kehiin...
KTM SD
-
- "Hölösuu"
- riisipussi
- "Aero"
Tätä hainkin, en oikein jaksa uskoa tuohon spraymaalin kestoon. En vain tienny yhtään siveltävää maalia, joka vois kestää tuollaisessa paikassa. Spray on vain kallista, tekee ohuen kerroksen ja yksi pullo ei riitä oikeen mihinkään. Mistäs Hornaa kannattaa kysellä, ihanko rautakaupasta vai jostakin maalipuljusta?? Ai niin, aattelin maalata vain katista loppuun, sen alkupäänhän kuuluu olla kokoajan punaisena..riisipussi kirjoitti:Musta Horna, siveltävä. Kestää 10x pidempään kun sprayt.

KTM SD
-
- "Hirsch"
rosteria
Eikös se alkupää ole muutenkin rosteria?!
Re: rosteria
Ei taida tuossa minun putkessa olla. JT:n sivuilta "material: aluminiserat plåt". Mutta jos ottaa tuon "akkuputkenkin" niin se sitten onkin jo rosteria... Ei kylläkään mahtunut minun budjettiin.-valomerkki- kirjoitti:Eikös se alkupää ole muutenkin rosteria?!
KTM SD
- riisipussi
- "Aero"
- riisipussi
- "Aero"
Joku suositteli tuolla satakunnan renkaanpotkijaisissa liesimustaa, pysyy kuulemma ainakin peltisarjassa hyvin, ei käryä ja kaipa se vähän ruostumistakin estää. Tuota liesimustaahan laitetaan yleensä vanhanajan puuhellojen levyihin/renkaisiin, eli kyllä sen pitäisi lämpöä kestää.
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
9000 CDE 2,3lpt 1996