Totta.. mutta eipä ollut vaihtoehtoja.MRe kirjoitti:
..Ja harvapa sitä olisi tonnia laittanut markka-aikaan pyyhkijänsulkiinkaan, niinkuin tuolla toisessa threadissa sanoit tehneesi..
MRe
Hirsch-viritystä, ryhmähanke?
Jos auto toimii virisoftan asennuksen jälkeen, kuten autovalmistaja on sen alunperin suunnitellut, niin jokin on kyllä mennyt pahasti vikaan... tai ainakin rahat (tai oravannahat) olisi voinut käyttää hyödyllisempäänkin asiaan.[/quote]
En ymmärrä mikä olis mennyt vikaan?
Mielestäni on erittäin järkevää:
a) Oleellisesti parantunut teho, vääntömomentti, kiihtyvyys, huippunopeus
b) Auton ominaisuudet riittävät tähän
c) Edullinen virisoftan hinta, kuten myös auton hinta/vrt. vastaavat
En ymmärrä mikä olis mennyt vikaan?
Mielestäni on erittäin järkevää:
a) Oleellisesti parantunut teho, vääntömomentti, kiihtyvyys, huippunopeus
b) Auton ominaisuudet riittävät tähän
c) Edullinen virisoftan hinta, kuten myös auton hinta/vrt. vastaavat
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
Kommettini oli puuhastelua "pilkun" kanssa eli jos auto toimii täysin kuten autovalmistaja on sen suunnitellut - niin tehokin on alkuperäisellä tasolla, eikä ole kasvanut vakiosta ja tällöin viritys on "mennyt metsään".ptpjok kirjoitti:En ymmärrä mikä olis mennyt vikaan?Bob kirjoitti:Jos auto toimii virisoftan asennuksen jälkeen, kuten autovalmistaja on sen alunperin suunnitellut, niin jokin on kyllä mennyt pahasti vikaan... tai ainakin rahat (tai oravannahat) olisi voinut käyttää hyödyllisempäänkin asiaan.
Mielestäni on erittäin järkevää:
a) Oleellisesti parantunut teho, vääntömomentti, kiihtyvyys, huippunopeus
b) Auton ominaisuudet riittävät tähän
c) Edullinen virisoftan hinta, kuten myös auton hinta/vrt. vastaavat
Yritän olla selkeämpi ilmaisussani jatkossa.
PS. Tsekkaa YV:t
Viimein Hirsch juttuun tulee edes jotain infoa GM:n suunnalta. Jännässä saa jäädä odottamaan näkyykö tämä kannanotto missään.
GM Media online - Saab/Hirsch
GM Media online - Saab/Hirsch
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Ja sama suomeksi/englanniksi?Marko A kirjoitti:Viimein Hirsch juttuun tulee edes jotain infoa GM:n suunnalta. Jännässä saa jäädä odottamaan näkyykö tämä kannanotto missään.
GM Media online - Saab/Hirsch
yhdyn edelliseen... kaikki ei osaa ruottiavillero kirjoitti:Ja sama suomeksi/englanniksi?Marko A kirjoitti:Viimein Hirsch juttuun tulee edes jotain infoa GM:n suunnalta. Jännässä saa jäädä odottamaan näkyykö tämä kannanotto missään.
GM Media online - Saab/Hirsch
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
ote siltä ruåttalaiselta sitelta:
Korjatkaa te, jotka osaatte kieliä.
Se, että Saab ei anna takuuta Hirsch-virityksille, tarkoittanee sitä, ettei Saabia voi syyttää jos heppoja ei löydy tai jos softa aiheuttaa muuten ongelmia (vaikka hellasäröä ). Sen sijaan jos autosta menee vaikka laatikko, vetoakseli tai esim. hiukkassuodin Saab/GM ei voi sälyttää syytä Hirschin piikkiin ja vetäytyä vastuusta. Tämä siis minun ymmärrykseni asiasta, tätä ei tuossa swedujen tekstissä sanota.
Mun vitosen ruåtsilla tuossa sanotaan, että ne uudet autot, jotka varustetaan Hirssin osilla säilyttävät uuden auton takuun niillä(kin) osilla, jotka on vaihdettu. Vanhoihin autoihin sovelletaan samoja takuusääntöjä, kuin Saabin originaaliosilla yleensäkin.Nyare bilar som utrustas med delar från Hirsch Performance behåller sin nybilsgaranti på de delar som byts ut. Vid reklamation på Hirsch-delar till äldre bilar gäller samma garantiregler och villkor som för övriga Saab originaldelar.
Korjatkaa te, jotka osaatte kieliä.
Se, että Saab ei anna takuuta Hirsch-virityksille, tarkoittanee sitä, ettei Saabia voi syyttää jos heppoja ei löydy tai jos softa aiheuttaa muuten ongelmia (vaikka hellasäröä ). Sen sijaan jos autosta menee vaikka laatikko, vetoakseli tai esim. hiukkassuodin Saab/GM ei voi sälyttää syytä Hirschin piikkiin ja vetäytyä vastuusta. Tämä siis minun ymmärrykseni asiasta, tätä ei tuossa swedujen tekstissä sanota.