Bybass

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Bybass

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

Onko kokemusta Motonetin bybass venttiilistä. Ainakin se on halpa 36,90e. Olen juuri lastua hommaamassa ja minulle on kerrottu että Bybass venttiili hajoaa helposti kun lastu laitetaan. Mitenhän tämä Motonetin vakio venttiili toimii lastu koneessa. (Lastu on BSR)
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
koistha
"Hölösuu"
Viestit: 1353
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 13:45
Paikkakunta: Epsoo

Re: Bybass

Viesti Kirjoittaja koistha »

YSI-VIIS kirjoitti:Onko kokemusta Motonetin bybass venttiilistä. Ainakin se on halpa 36,90e. Olen juuri lastua hommaamassa ja minulle on kerrottu että Bybass venttiili hajoaa helposti kun lastu laitetaan. Mitenhän tämä Motonetin vakio venttiili toimii lastu koneessa. (Lastu on BSR)
Saabin leimoilla tuo sama taitaa maksaa 30 euroa, jos oikein muistan.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Doc-power

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

Doc-power myy bybass venttiliä 150e. Pärjääkö näillä halvemmillakin venttiileillä vaikka kone on hieman piristetty.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Ainakin 290/460 lukemiin asti on pärjännyt orkkiksella. Ja on kestänytkin pari vuotta/ 80 tkm. Edellinenkään ei ollut rikki, mutta en tykkää auton korjaamisesta joten vaihtui huollon yhteydessä.
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Bybass

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

Siitä ne bsr hemmot vain sanoi että bybass joutuu kovemmalle kun ahto nousee. Se voi olla kuulemma heikko kohta. Mun autolla on ajettu 150tkm.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Tuo vakio kestää moitteitta ainakin tuollaiset 300hv (vaikka se kesto ei suoranaisesti ole hevosvoimista kiinni) eli kyllä perus lastutuksen kestää joten sen takia ei tarvitse sitä lähteä vaihtamaan.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Eikös tuon T7:n bypass pidä johtaa siihen imuputkeen, eli filsu bypass, suodatettu dumppi ei toimi? Ei muuten mutta kun ne zuhahdukset...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Juusokas kirjoitti:Eikös tuon T7:n bypass pidä johtaa siihen imuputkeen, eli filsu bypass, suodatettu dumppi ei toimi? Ei muuten mutta kun ne zuhahdukset...
Bypass on nimenomaan sellanen joka kierrättää ilman takaisin imupuolelle. Dumppi taas sihauttaa atmosfääriin ja sellanen ei toimi T7.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Melko pitkälle tarkoitin samaa, filsu ByPass on kuin Dumppi, ei zuhauttele imuputkeen vaan filsun kautta ulkoilmaan.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Juusokas kirjoitti:Melko pitkälle tarkoitin samaa, filsu ByPass on kuin Dumppi, ei zuhauttele imuputkeen vaan filsun kautta ulkoilmaan.
Niin aivan :)
Muutetaan bypassi dumpiksi :P Mutta ei siis toimi T7 ;)
Vastaa Viestiin