radion käyttövirta?
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
radion käyttövirta?
Kertokaas tietäjät, mistä -92 mallin OG 900:n radion valmiin johdotuksen punaisen langan ( = käyttövirta virtalukon takaa ) tulee.
Jostain syystä kyseinen lanka on hengettömänä, bvaikka muihin virrat tulee, kuten pitääkin. Otettiin hyppylangalla virta jatkuvasta, mutta olisi hyvä pistää kytkennät kuntoon.
Jostain syystä kyseinen lanka on hengettömänä, bvaikka muihin virrat tulee, kuten pitääkin. Otettiin hyppylangalla virta jatkuvasta, mutta olisi hyvä pistää kytkennät kuntoon.
# 419 Vesa Pohjalainen
Radion käyttövirta.
10-napaisessa liitinkappaleessa Punainen (napa 4) - jännitteen syöttö virtalukon ja varokkeen 20 kautta. Ts. radio saa jännitteeen virtalukon ollessa pysäköinti- tai ajoasennossa. Näin homma toimii ainakin vm- 89 asti!
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Pistän Tästä lisää "apua". Akulta syötetään jännite virtalukolle valkoisen 29-napaisen liitinkappaleen kautta. Navan numero myös 29. Kun virtalukko asetetaan pysäköinti-, ajo- tai käynnistysasentoon, kytkeytyvät liittimet 30 ja X virtalukossa yhteen . Jännite +X menee tällöin takaisin Valkoisen liitinkappaleen kautta varokkeille 20 sekä 23. Navan numerot liitinkappaleessa 1 sekä 2. Toivottavasti tästä sepustuksesta löytyisi jotain vinkkiä vian korjaamiseen. Huom! mallivuodet kuten edellä.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Hirsch"
- Viestit: 788
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Ettei vaan olisi siirtynyt nuissa ihan viimeisimmissä satkuissa se grammarin sulake tuonne takapenkin alle?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Muistelen nähneeni jossakin noissa viimeisissä og900:ssa semmosen nätin sulakerasian siellä takapenkin alla. Pitää siis se istuinosa kipata ylös, niinkuin aikoisi tehdä saabista pakettiauton.Vesa Pohjalainen kirjoitti:Siis, missäsä se siellä sitten olisi?Mertmi kirjoitti:Ettei vaan olisi siirtynyt nuissa ihan viimeisimmissä satkuissa se grammarin sulake tuonne takapenkin alle?

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01