Mitkä suuttimet 93tsport on laittamassa, boschin vihreät 968 vai?
Niin ja onnittelut vielä sinne, olishan se pieni märkä uni herätä tuommosen laatikon vierestä

Ameriikan maallahan se on, hinnat on perin huokeita, rahtia 40$ tai 15$ eli halvaksi tulis sieltä ottaa.to4 kirjoitti:Missä maassa tuo Turbocalculator on? Hinnat näyttävät kyllä enemmän kuin mielenkiintoisilta. Alko himottamaan tuommoinen t3/to4 hybridi
.
Jeps, listahintaan lisättävä toimituskulut, alvia jenkeistä 22%, sitten tullimaksu (prosentit riippuu tavarasta) arvaus jotain plus-miinus 3% ja käsittelymaksu/tuontiselvitys parikymppiä mikäli logistiikkafirma tullauksen asiakkaan puolesta hoitaa. Vaihtoehtoisesti voi käydä itse tullissa tullaamassa täyttämässä kaavakkeita jolloin selviää n.7 eurolla. Mutta parikymppiä paikalle raahautumisesta, odottelusta ja papereiden kanssa pelaamisesta ei ole iso raha93t sport kirjoitti:Ameriikan maallahan se on, hinnat on perin huokeita, rahtia 40$ tai 15$ eli halvaksi tulis sieltä ottaa.to4 kirjoitti:Missä maassa tuo Turbocalculator on? Hinnat näyttävät kyllä enemmän kuin mielenkiintoisilta. Alko himottamaan tuommoinen t3/to4 hybridi
.
Tuohon hintaan lisätään vielä käsittääkseni ALV eli jos sais kuittiin alemman hinnan niin siinäkin säästäisi
Se on 4,5 prossaa. Soittelin noin vuosi sitten tulliin ja kyselin, että paljonko maksaa, jos hommaan autonosia jenkeistä. Kertoivat mulle, että tavaran hinta Suomessa määritetään seuraavalla tavalla:NG900T kirjoitti:arvaus jotain plus-miinus 3%
Koska toi tarjous on poistunut? Tässä Freetun vastaus Helmikuulta kun kyselin seuraavasta päivityksestä. Onkohan sähköposttse tehty tarjous sitova myös jonkun ajan kuluttua..?Turbo Sensonic kirjoitti:P.S. Maptunin Suomen edustaja kertoi mulle, että toi 90% alennus softien päivittämisestä suurempaan stegiin ei kuulemma olisi enää voimassa, kun siirrytään steg 4:een :cry:
Mä kysyin asiaa Suomen Maptunilta ja 22.2.2004 päivätyssä sähköpostissa mainitaan seuraavaa:NG900SET -95 kirjoitti:Koska toi tarjous on poistunut? Tässä Freetun vastaus Helmikuulta kun kyselin seuraavasta päivityksestä. Onkohan sähköposttse tehty tarjous sitova myös jonkun ajan kuluttua..?
Riippuu kuitenki autonosasta, mutta muutaman prosentin luokkaa se yleensä on. Niillä on semmonen 20cm paksu mappi, jossa on määritelty tullimaksu tyyliin mutterista moottoriin. Siksi tulliselvityksessä paketin sisältö täytyy speksata mahdollisimman tarkkaan. On myös tavaraa josta ei tarvii maksaa tullia lainkaan. Esim summitracingista tilaamastani ahtopainemittarista ei mennyt tullimaksua ollenkaan, pakoputken takavaimennin oli öbaut sen 3%.Turbo Sensonic kirjoitti:Se on 4,5 prossaa. Soittelin noin vuosi sitten tulliin ja kyselin, että paljonko maksaa, jos hommaan autonosia jenkeistä. Kertoivat mulle, että tavaran hinta Suomessa määritetään seuraavalla tavalla
Up!93t sport kirjoitti:http://www.turbocalculator.com/sale-garrett.php
Ei vieläNG900T kirjoitti:Up!93t sport kirjoitti:http://www.turbocalculator.com/sale-garrett.php
Onko täältä joku jo tilannut ahtimia?
Juu voisin olla tossa hybridissä kimpassa.93t sport kirjoitti:Ei vielä![]()
Siellä oli T25/T28 Hyprid 449€ mutta ei oo enää (riittää 350hv saakka)![]()
Pitää laittaa uutta mailia Mr. Piperille että onko niitä enää saatavilla.
Jos on niin varmaan tilaan tässä alku kesän aikana.
Kimppa mielessä vai
Mä paan menee kyssän Piperille asiasta, palataan...NG900T kirjoitti:Juu voisin olla tossa hybridissä kimpassa.93t sport kirjoitti:Ei vielä![]()
Siellä oli T25/T28 Hyprid 449€ mutta ei oo enää (riittää 350hv saakka)![]()
Pitää laittaa uutta mailia Mr. Piperille että onko niitä enää saatavilla.
Jos on niin varmaan tilaan tässä alku kesän aikana.
Kimppa mielessä vai