Kyseessä siis 16v 2,0T pannu 2,3 kannella ja ajatuksena olisi vähentää hieman tuota nakutusta joka ei johdu mekaanisesta hommasta.
Olen lukenut että palotilan terävien kulmien pyöristämisellä ja kiillotuksella voisi ehkäistä asiaa...olenko ymmärtänyt oikein? Lisäksi meinasin vingulla täräyttää imukanavasta lastua pois mutta en muista pitikö ottaa kanavan "katosta" vai alalaidasta siivu pois.
Kiitoksia jo etukäteen
Nakutuksen vähentäminen
Nakutuksen vähentäminen
Saab 9-5 2,0t -1999
...
Palotilan kiillottaminen ehkäisee karstan syntymistä joka hehkuessaan voi aiheuttaa nakutusilmiötä.
Kannen virtausten parantamisen jättäisin kaverille jolla virtauspenkki. Aika pitkälle pääset vakiokanavilla, imusarjan kohdistus kannattaa tehdä kun kerta kansi irti.
Kannen virtausten parantamisen jättäisin kaverille jolla virtauspenkki. Aika pitkälle pääset vakiokanavilla, imusarjan kohdistus kannattaa tehdä kun kerta kansi irti.
- Iso vaan ei aikuinen -