No niin. Venavarrenkumit ja venttiilikopantiiviste vaihdettu sekä kansi kiristetty. Loppu pöllyttely siihen ja 1000km ei enää tarvitse lisätä öljyä. Tuli yllätyksenä semmoinen asia että kolmostulppa oli sökö. Ilmeisesti valmistusvika koska vaihdettu noin 8000km sitten( kun ostin) ja nyt kun vaihdettiin samalla sitten kaikki tulpat tuntui selvästi tehonlisäys. Vaippa halki ja kärjestä pala pois. Toimi koko 8000km samalla tavalla eli vain kuminauhamainen veto jota pidin normaalina.
Katsastussetä raakkasi alapallosta. Merkkiliikkeessä alatukivarsi 325€ ja varaosaliikkeessä 125€, arvatkaa kumman otin.
Mulla on entisen omistajan penkkilappu 233hv, joten mietin mikähän lastu tässä olisi. Halu olisi tonne +300hv tehoille ja nyt on vaihdettu isompi cooleri, 2,5 putkisto, 19 sarjan mitsun ahdin. Jos hommaan 3 tuuman katin ja steg 3 lastun niin riittääkö se pelkästään vai vieläkö mitä tarvitsee?
Jos säkä käy niin vaihdetaan rivari omakotitaloon jossa autotalli. Ostotarjous talosta tehty ja hyväksytty mutta rivarin myynnissä vielä 2000€ hintaero ostotarjouksen tehneen kanssa. Saa nähdä mten käy.
Koettelee
No unohtu tietysti laittaa malli, eli 900 2,0t -94.
Turbo on jo vaihdettu, vääntö riittää pitemmälle kuin vanhalla.
Autotalli on lämmin ja iso varastotila .
Rakentelua kyllä rajoittaa se ettei toisella kädellä tehdä mitään mutta syyskuusta lähtien on ollut vain aikaa kun jäin töistä pois.
Kaivelen haulla vielä lisää kaikenlaisia keskusteluja aiheesta.
Turbo on jo vaihdettu, vääntö riittää pitemmälle kuin vanhalla.
Autotalli on lämmin ja iso varastotila .
Rakentelua kyllä rajoittaa se ettei toisella kädellä tehdä mitään mutta syyskuusta lähtien on ollut vain aikaa kun jäin töistä pois.
Kaivelen haulla vielä lisää kaikenlaisia keskusteluja aiheesta.