bluetooth autoradio
bluetooth autoradio
Lidlissä on torstaina 14.12. myytävänä tällainen vempain hintaan 129,90. Ilmeisesti SilverCrestin? Tietääkö joku tästä enemmän, onko toimiva vehjes? Hinta ei ainakaan ole paha.
Kysyy petrig
http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c. ... -autoradio
Bluetooth-autoradio
* radio, CD, MP3-toisto
* toimii handsfreena bluetoothia tukeville matkapuhelimille - puhu mukana tulevaan mikrofoniin - kuulet vastapuhujan äänen kaiuttimistasi!
* sis. kaukosäätimen
* USB-portti ja muistikortinlukija
* tukee seuraavia audioformaatteja: CD, CD-R, CD-RW ja MP3 (ID3-tuki)
* 30 radioaseman tallennuskapasiteetti
* 12 s puskurimuisti CD-levyille, 120 s MP3-tiedostoille
* värivaihtoehdot musta tai hopea
* max. musiikkiteho 4x40W
* 3 vuoden takuu!
* hinta/kpl
* väh. 8 kpl/myymälä
129,90*
Kysyy petrig
http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c. ... -autoradio
Bluetooth-autoradio
* radio, CD, MP3-toisto
* toimii handsfreena bluetoothia tukeville matkapuhelimille - puhu mukana tulevaan mikrofoniin - kuulet vastapuhujan äänen kaiuttimistasi!
* sis. kaukosäätimen
* USB-portti ja muistikortinlukija
* tukee seuraavia audioformaatteja: CD, CD-R, CD-RW ja MP3 (ID3-tuki)
* 30 radioaseman tallennuskapasiteetti
* 12 s puskurimuisti CD-levyille, 120 s MP3-tiedostoille
* värivaihtoehdot musta tai hopea
* max. musiikkiteho 4x40W
* 3 vuoden takuu!
* hinta/kpl
* väh. 8 kpl/myymälä
129,90*
Mulla on ollut parivuotta SilverCrestin mankka. Edellinen malli mikä oli lidlis myynnis, muuten samanlainen mut ei sinihammasta. Hyvin on toiminut!
Meinasin tonkin käydä hakemassa mutta ei kehtaa kun ei oo tarvista.

Saab 900 turbo 16v -84
Saab 95 2-tahti -61
Saab 95 2-tahti -61
Saab 96 2-tahti -66
Saab 96 -76
Saab 9-5 Arc -03
Saab 900 Cabriolet -90
*Seitsemän Saabin yksinhuoltaja*
Saab 95 2-tahti -61
Saab 95 2-tahti -61
Saab 96 2-tahti -66
Saab 96 -76
Saab 9-5 Arc -03
Saab 900 Cabriolet -90
*Seitsemän Saabin yksinhuoltaja*
Kävin hakemassa, mutta laatikossa taisi lukea Welltech tällä kertaa. Täytyy katsoa tarkemmin kunhan ehdin asentamaan, mutta menee ensi viikkoon. Kerron sitten lisää.
Oli muuten jälleen kerran miellyttävää asioida ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa. Kalliimmat tavarat eivät yleensä ole hyllyllä itse otettavissa. Tälläkin kerralla jouduin pyytämään henkilökunnalta, että hakisivat mulle varaston puolelta sellaisen mustan bluetooth-autoradion. Vähän aikaa vielä juttelimme, että onko sellainen varmasti juuri tänään tarjouksena tässä myymälässä jne. Vakuutin, että kyllä kyllä ja pariin kertaan vielä mainitsin, että haluan nimenomaan sen mustan niistä kahdesta värivaihtoehdosta.
Ensimmäisellä kerralla tyttö toi varaston puolelta jonkun ghettoblasterin, ei meinannut jaksaa sitä edes kantaa. Sanoin, että mulla on henkilöauto, ei sinne mahdu noin isoa radiota ja näytin käsillä minkä kokoinen autoradio suunnilleen on. Juuh, hän lähti taas reissulle ja jonkin ajan kuluttua palasi hopeanvärinen autoradio mukanaan. Ehkä se oli minun vikani, kun sanoin vain kolme kertaa, että mieluummin sitten se musta vaihtoehto. Löytyihän sekin lopulta, mutta kyllä siinä lähemmäs puoli tuntia vierähti radion ostossa.
Kylläpä oli mukava avautua. ;-)
petrig
Oli muuten jälleen kerran miellyttävää asioida ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa. Kalliimmat tavarat eivät yleensä ole hyllyllä itse otettavissa. Tälläkin kerralla jouduin pyytämään henkilökunnalta, että hakisivat mulle varaston puolelta sellaisen mustan bluetooth-autoradion. Vähän aikaa vielä juttelimme, että onko sellainen varmasti juuri tänään tarjouksena tässä myymälässä jne. Vakuutin, että kyllä kyllä ja pariin kertaan vielä mainitsin, että haluan nimenomaan sen mustan niistä kahdesta värivaihtoehdosta.
Ensimmäisellä kerralla tyttö toi varaston puolelta jonkun ghettoblasterin, ei meinannut jaksaa sitä edes kantaa. Sanoin, että mulla on henkilöauto, ei sinne mahdu noin isoa radiota ja näytin käsillä minkä kokoinen autoradio suunnilleen on. Juuh, hän lähti taas reissulle ja jonkin ajan kuluttua palasi hopeanvärinen autoradio mukanaan. Ehkä se oli minun vikani, kun sanoin vain kolme kertaa, että mieluummin sitten se musta vaihtoehto. Löytyihän sekin lopulta, mutta kyllä siinä lähemmäs puoli tuntia vierähti radion ostossa.
Kylläpä oli mukava avautua. ;-)
petrig
GHETTOBLASTERI LOL \o/petrig kirjoitti:Kävin hakemassa, mutta laatikossa taisi lukea Welltech tällä kertaa. Täytyy katsoa tarkemmin kunhan ehdin asentamaan, mutta menee ensi viikkoon. Kerron sitten lisää.
Kylläpä oli mukava avautua.
petrig

Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Kävin ostomielessä selailemassa käyttöohjetta.
Malli on Welltech 40136/ARB 36.
Toimintojensa puolesta vaikutti olevan kohtalaisen kelvollinen peruslaite, soittaa RDS-radiota, romppuja, SD- ja MMC-muistikortteja ja USB-tikkuja. Ymmärtää mp3-soitossa hakemistot, Bluetooth-HF-paritus max. neljän puhelimen kanssa. Kojetauluun asennettavassa HF:n mikrofonissa vastaus- ja volumenapit sekä BT-merkkivalo.
Dokumentista ei ilmennyt osaisiko tuo soittaa puhelimen soittimella mp3:t kaiuttimien kautta stereona, tosin ohjeen mukaan laite ottaa puhelimeen yhteyden kuten langattomat kuulokkeet, joten saattaisi toimiakin.
Asetusvalikon kautta valittavissa käynnistymisvoimakkuus ja taajuuskorjaimelle muutama kiinteä esiasetus eri "musiikkityypeille". Mitään kautta ei tuntunut olevan saatavilla balanssi, eikä fadersäätöä.
http://www.digital-world.de/news/audio/ ... o/1255233/
Malli on Welltech 40136/ARB 36.
Toimintojensa puolesta vaikutti olevan kohtalaisen kelvollinen peruslaite, soittaa RDS-radiota, romppuja, SD- ja MMC-muistikortteja ja USB-tikkuja. Ymmärtää mp3-soitossa hakemistot, Bluetooth-HF-paritus max. neljän puhelimen kanssa. Kojetauluun asennettavassa HF:n mikrofonissa vastaus- ja volumenapit sekä BT-merkkivalo.
Dokumentista ei ilmennyt osaisiko tuo soittaa puhelimen soittimella mp3:t kaiuttimien kautta stereona, tosin ohjeen mukaan laite ottaa puhelimeen yhteyden kuten langattomat kuulokkeet, joten saattaisi toimiakin.
Asetusvalikon kautta valittavissa käynnistymisvoimakkuus ja taajuuskorjaimelle muutama kiinteä esiasetus eri "musiikkityypeille". Mitään kautta ei tuntunut olevan saatavilla balanssi, eikä fadersäätöä.
http://www.digital-world.de/news/audio/ ... o/1255233/
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Viggen"
- Viesti:
Kävin kyseisen soittimen hakemassa ja nytte on satkussa asennettuna.
Hieman meni aikaa selvitellessä edellisten omistajien asennuksia mutta hyvä tuli.
Eipä kauan tarvinnu ettiä kun löyty kymmenittäin noita soittimia ihan kassan vieressä.
Piti oikeen investoida 14.90e "high end" astonin 4" kajareihin kans koska etukajarit minulla on kotona parinsadan kilsan päässä.
Puhelinta en sen enempää vielä testaillu kuin että laitteet löysivät toisensa.
Käyttöohjeista ilmeni semmonen toiminto että pystyy nauhoittaan muistikortille joko radiosta tai cd:ltä ja vielä osas mp3 muotoon ne sinne nauhottaa.
Mielestäni siis hintaisekseen kelpo peli.
Ajonautinto kasvoi huomattavasti kun on radio mitä kuunnella
Hieman meni aikaa selvitellessä edellisten omistajien asennuksia mutta hyvä tuli.
Eipä kauan tarvinnu ettiä kun löyty kymmenittäin noita soittimia ihan kassan vieressä.
Piti oikeen investoida 14.90e "high end" astonin 4" kajareihin kans koska etukajarit minulla on kotona parinsadan kilsan päässä.
Puhelinta en sen enempää vielä testaillu kuin että laitteet löysivät toisensa.
Käyttöohjeista ilmeni semmonen toiminto että pystyy nauhoittaan muistikortille joko radiosta tai cd:ltä ja vielä osas mp3 muotoon ne sinne nauhottaa.
Mielestäni siis hintaisekseen kelpo peli.
Ajonautinto kasvoi huomattavasti kun on radio mitä kuunnella

9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Viggen"
- Viesti:
No ainakin ite handsfree toiminto pelaa erinomaisesti juuri kun kävin testaamassa.
Siemens sxg75 luurina.
Tosin bluetoothin yli en saannu mediatoistoa aikaseksi toisaalta saatto olla ihtessä vika tai ei puhelimen softa ole oikeen viimesintä huutoa.
Eikä tuon gigasen usbimuistin kans ollu mitään onkelmaa.
Toisaalta jokin sd/mmc kortti olis näppärämpi kun sais sen läpän taate piiloon.
Ja ne balance ja fader säädöt löyty kans, kaukoohjaimella sain ne esille ainaki.
Faderissa oli vain kolme pykälää suuntaan muistaakseni jotenka ei kovin mieluisaa säätöä löytynyt.
Mutta eihän sitä tuon hintaselta voi odottaakaan sen parempaa.
Siemens sxg75 luurina.
Tosin bluetoothin yli en saannu mediatoistoa aikaseksi toisaalta saatto olla ihtessä vika tai ei puhelimen softa ole oikeen viimesintä huutoa.
Eikä tuon gigasen usbimuistin kans ollu mitään onkelmaa.
Toisaalta jokin sd/mmc kortti olis näppärämpi kun sais sen läpän taate piiloon.
Ja ne balance ja fader säädöt löyty kans, kaukoohjaimella sain ne esille ainaki.
Faderissa oli vain kolme pykälää suuntaan muistaakseni jotenka ei kovin mieluisaa säätöä löytynyt.
Mutta eihän sitä tuon hintaselta voi odottaakaan sen parempaa.
-
- "Viggen"
- Viesti:
-
- "Viggen"
- Viesti:
Täytyypä tuota testata vielä ajatuksen kanssa mutta ei ainakaan ne handsfreen säätöpalikan volumenapit vaikuta normaalivolumeen.
Se tuli noteerattua että oli hyvin korkea äänenvoimakkuus handsfreessä ensiksi että tuntuu siltä että ihan erillinen systeemi on.
Mutta pitääpä testata ja raportoida.
Se tuli noteerattua että oli hyvin korkea äänenvoimakkuus handsfreessä ensiksi että tuntuu siltä että ihan erillinen systeemi on.
Mutta pitääpä testata ja raportoida.