Kummallisia johtoja takapenkin alta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
saapasjalkakissa
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä

Kummallisia johtoja takapenkin alta

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

Rupesin vaihtamaan eräänä päivänä kaiutin piuhaa autoon. Takapenkin alta löytyi punainen ja musta kiinni toisissaan joiden päässä oli sulakepesä, (joiden kappaleet kävivät yhteen, elli ilmeisesti olleet sulakkeella yhdistetyt!? Niille sopivaa vastakappaletta ei missään ollut. Sitten meni musta paksu piuha joka oli katkaistu päästään. Kaikki kolme tulivat jostain keskikonsolin takaa kynnyslistan alla takapenkille. Olen kyllä törmännyt näihin jo aiemmin, mut en kiinnittänyt erityistä huomiota. Nyt jäi vaan vaivaamaan, et mikähän tarkoitus näillä on ollut? En ole vielä ehtinyt paikantaa minne ne keskikonsolin takana menevät, oletan niiden kuuluneen alkuperäiseen soittimeen..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5324
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Olisiko joku joskus laitellut lisäbassoa konttiin, alkuperäisessä asennuksessa kaikki äänentoistoon liittyvät piuhat menevät tietääkseni vasenta kynnyskoteloa pitkin. Tämä siis vain villi veikkaus, ei varsinaista faktaa. :)

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
saapasjalkakissa
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

Olen melko sataprosenttisesti varma, ettei edellisillä omistajilla ole ollut lisäbassoa. Siksi mietityttääkin, koska oikeastaan se olisi ollut muuten ihan looginen arvaus. Ja menivät penkin alle tosiaan oikeanpuoleisen kynnyksen alla. Nyt ne ovat kerällä apukuskin jalkatilassa, kun en ehtinyt tutkia minne ne menevät tai ovatko vielä jossain kiinni..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1334
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

Oletko varma et ne on kaiuttimen johtoja.... oliks ne siin sun vahvarin lähettyvil :?:
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
saapasjalkakissa
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

Niin no toisaalta tuo puhelin vois jo kuulostaakin järkevämmältä, kun muuta selitystä en keksi.. Ovat vaan niin paksuja että on sitten ollut vaativa puhelin, mutta eipä noilla mitään virkaakaan ole, kun eivät koskaan ole olleet kiinni joten ne voi varmaan huoletta repiä irti..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1334
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

Älä revi käytä pihtejä.. :wink:
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Vastaa Viestiin