Keskuslukituksen ohjaus Cobran hälyllä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
akyttala
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja akyttala »

mart96 kirjoitti:jaahah!

Sitä meikäläinen ei edelleenkään ymmärrä, että kun on olemassa hyvä ja simppeli ratkaisu, niin miksi pitää mennä vaikeamman kautta, mutta mitä jokainen tekee omalla vapaalla ajalla, niin se on hänen ja vain hänen asia tiedysti. Meikäläinen kyllä hakis sen 5 johtimella ovimoottorin/kytkimen kaupasta ja sen ajan, joka vapautui sen ratkaisun keksimisestä, miten mahtuu alkuperäinen kytkin ja moottori samaan kuoreen-käyttäis johonkiin mieluisaan-esimerkiksi Saabclubin foorumin lukemiseen-kun tää lukutaitokin on meikäläisellä niin hyvä, että pääsee lukemaan jopa monella eri kielellä foorumeja :wink:

Elämä on laifi!
Tässä tapauksessa kyse ei ole ajasta vaan rahasta. Mulla on kyllä aikaa lukea tätä foorumia useampia tunteja päivässä ja vielä ohessa kasata mielenkiintoisia värkkejä, mutta mulla ei ole pistää kakskymppistä kiinni siihen moottoriin.. :lol: Vaan sitten joskus "isona", kun munkin ajalleni on laskettu rahallinen arvo, niin voin ostaa 5-johtoisen moottorin oveen. Eihän mulla oikeasti edes ole varaa ajaa Saabilla kuin se mikä on pakko, mutta olen tyytyväinen että edes siinä vaiheessa, kun hyppään ratin taakse, saan laatua koko rahalla.;)
akyttala
"Hölösuu"

Noniin, nyt se 5-johtoinen ovimoottori on hankittu. Motonetistä löytyi edullisemmin kuin mitä muualla olen nähnyt moisten maksavan, mutta ei löytynyt hyllystä, vaan piti tilata.

Vaan kertokaas nyt sitten vielä, mistä tiedän johtojen kytkennän?
Löytyy sininen, vihreä, ruskea, valkoinen ja musta.
akyttala
"Hölösuu"

Mimmi kirjoitti:Moottorin mukana tulevasta lapusta löytyy kytkäri.
Mittaamallakin selviää.
Mukana ei ollut mitään ohjeita.
Mittaaminen kävi mielessä, mutta ajattelin ensin kysäistä, jos näissä olisi jotain vakio-väritystä johdoissa.
Vaan mittaamalla nyt sitten. Kiitos!
Vastaa Viestiin