Cadillacit Saksasta. Huh, että ovat halpoja!
Cadillacit Saksasta. Huh, että ovat halpoja!
Täytyy myöntää, ettei mitkään autot pysty viemään intoani Cadeihin. Nuo uudet viivoittimella tehdyt CTS:t ja STS:t ovat hunajaa minun silmilleni. En erityisemmin välitä autojeni ajettavuudesta, ja jättäähän Saabitkin tien varteen. Joten noiden seikkojen ei pitäisi tulla vastaan.
Tästä, kuinka halvoilta parin vuoden ikäiset CTS:t vaikuttavat. Nettiautosta löytyy muutama, ja niiden hinta on n. 40 000e. Vaikka tuosta ei ostaisikaan sitä halvinta, tuntuvat nuo silti pirun halvoilta. Varsinkin, kun Suomessa nuo maksavat uutena 52 000e. Ennakkotapauksia ei varmaankaan juuri löydy, mutta kuinkakohan paljon noille lätkäistään veroja. Jenkeissä nuo CTS:t eivät maksa juuri mitään, ainakaan euro-ihmisten silmissä, mutta miten nuo Saksan hinnat ovat niin halpoja?
Oikeasti en ole(ainakaan vielä;)) mitään autoa hankkimassa, mutta on nuo kuitenkin niin kauniita.
Tästä, kuinka halvoilta parin vuoden ikäiset CTS:t vaikuttavat. Nettiautosta löytyy muutama, ja niiden hinta on n. 40 000e. Vaikka tuosta ei ostaisikaan sitä halvinta, tuntuvat nuo silti pirun halvoilta. Varsinkin, kun Suomessa nuo maksavat uutena 52 000e. Ennakkotapauksia ei varmaankaan juuri löydy, mutta kuinkakohan paljon noille lätkäistään veroja. Jenkeissä nuo CTS:t eivät maksa juuri mitään, ainakaan euro-ihmisten silmissä, mutta miten nuo Saksan hinnat ovat niin halpoja?
Oikeasti en ole(ainakaan vielä;)) mitään autoa hankkimassa, mutta on nuo kuitenkin niin kauniita.
Uusimmat viivottimella piirretyt mallit alkavat jo näyttää ihan hyviltä, mutta ensinäkemältä ne näyttivät aika karmeilta 
Sen sijaan tuo edellisen korimallin Seville on yksi hienoimmista autoista ikinä. Tuo kuuluu itselläni sarjaan "Sitten kun voitan lotossa..."
http://img.netcarshow.com/Cadillac-Sevi ... per_02.jpg

Sen sijaan tuo edellisen korimallin Seville on yksi hienoimmista autoista ikinä. Tuo kuuluu itselläni sarjaan "Sitten kun voitan lotossa..."
http://img.netcarshow.com/Cadillac-Sevi ... per_02.jpg
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
En siis ollut ainoa! Tässä täytyy jotain kusta, mutta mitäs tuollaiselle asetetaan veroja(arviolta). Outoa, että CTS:t ovat takatuuppareita, mutta STS:t eivät.
OPC Vectra on myös aika tehokas etuveto.
Täytyy muuten myöntää, että myös Lincol Town Carit ovat pirun siistejä.
OPC Vectra on myös aika tehokas etuveto.
Täytyy muuten myöntää, että myös Lincol Town Carit ovat pirun siistejä.
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
Ameriikkalaiset autot on ihan kivoja jos ei vaadi mitään tuntumaa tiehen. Kokemissani ei ole tuntumaa ohjauksessa, alustassa eikä jarruissa. Jotkut komean näköisiä, mut ajotuntuma puuttuu (en kylläkään ole ajanut kovin monella jenkillä, joten mielipide perustuu muutamaan autoon
). ...Ja tietenki se gasoliinin kulutus noilla V8:lla 


#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
-
- "Turbo"
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 07:52
- Paikkakunta: Prince Albert, Saskatchewan, Kanada
- Viesti:
Autokaupoilla kierrellessamme näimme tuollaisen Gen 5 Sevillenkin, 30tkm, vm 02, 13000 EUR. Suurin piirtein samassa hintaluokassa kuin tuo Malibu jonka ostin. Ei tuollaista paattia ilman merikapteenin papereita viitti ajella 
Vähän enemmän ajetun CTS:n saa myos samaan hintaan.

Vähän enemmän ajetun CTS:n saa myos samaan hintaan.
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Tuossa lukee "unfallwagen" eli onnettomuusauto, siinä lienee hinnan jekku.villero kirjoitti:En siis ollut ainoa! Tässä täytyy jotain kusta, mutta mitäs tuollaiselle asetetaan veroja(arviolta). Outoa, että CTS:t ovat takatuuppareita, mutta STS:t eivät.
Cadillacin V-series autot on kyllä niin makeita, että oksat pois. Jospa green card lottery vaikka natsaisi, niin voisi haaveilla hieman realistisemmin

http://www.cadillac.com/cadillacjsp/vse ... el=vseries
911 turbo manuaali, Boxster PDK. Saab-historia: from two stroke to turbo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
"Production of the front wheel drive Seville STS ended on May 16, 2003"AC kirjoitti:Ainakin tuo nykyään myynnissä oleva STS on takaveto.villero kirjoitti:Outoa, että CTS:t ovat takatuuppareita, mutta STS:t eivät.
http://www.netcarshow.com
Eli nuo vanhakoppaset olivat tosiaan etuvetoja (300hv), ja uudemmat sitten takavetoja 2004-
Btw, tuolta netcarshow:n sivuilta löytyy paljon saabeja, UrSaabista alkaen, ja taustakuvakokoina

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Onneksi edes joku ymmärtää Saksaa.Jyrki73 kirjoitti:
Tuossa lukee "unfallwagen" eli onnettomuusauto, siinä lienee hinnan jekku.
Cadillacin V-series autot on kyllä niin makeita, että oksat pois. Jospa green card lottery vaikka natsaisi, niin voisi haaveilla hieman realistisemmin![]()
http://www.cadillac.com/cadillacjsp/vse ... el=vseries
V:t vaikuttavat vielä astetta siistimmiltä autoilta. Ajettavuuskin pitäisi olla kohdallan, jos uskoo Top Gearia. Kyllähän nuo BLS:t tuntuvat aika pieleen hinnoitelduilta Suomessa, mutta niinhän kaikki jenkit ovat täällä pohjolassa.
Minä voisin osallistua ihan veikkauksen lottoon, jos sillä saisi hiukan pääomaa + bensarahaa noita varten.

-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Nuo on kanssa aina lämmittäneet sydäntä.Olli Kinaret kirjoitti:70-luvun kantikas gansteri caddy olisi hieno. Etenkin jos löytyisi tarun hohtoisella Talisman optiolla varustettu yksilö.
Sellainen kulmikas proomu, jonka konepelti on yli kolmemetrinen ja kromia kunnolla keulassa

Sitten vaan hieman jotain leivinjauhetta nenän alle ja takalaatikkoon mattorullan sisään kääritty mallinukke, niin gangsterifiilis saadan kohdalleen

Oikeastaan kaikki Caddyt 50-luvusta tähän päivään ovat hienoja, joitain POIKKEUKSIA lukuunottamatta

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.