Tänään se sitten korkkas viipasta flektin laakeri. Onko jollain tietoa minkälaiset laakerit siihen tulee? Ja toinen kysymys on, että voiko ne asentaa paikoilleen ilman koneen aukaisua?
Kiitän jo etukäteen avusta.
Laakeri korkkas, apua!
Mielestäni pitää jakopyörästön kansi avata, eli etupääty auki.
Laakeri-akseli-asennelman aihion saat paikallisesta Valtra-varaosapisteestä. SisuDieselin moottoreissa kun on hyvin samanlainen akseli. Ja sitten vaan sorvailemaan.
Ja tulle varmasti vahva kun on ison dieselmoottorin osa.
Varma Valtra kesät talvet.
Laakeri-akseli-asennelman aihion saat paikallisesta Valtra-varaosapisteestä. SisuDieselin moottoreissa kun on hyvin samanlainen akseli. Ja sitten vaan sorvailemaan.
Ja tulle varmasti vahva kun on ison dieselmoottorin osa.
Varma Valtra kesät talvet.
jos nyt oikein ymmärsin tuon viestin alkuosan, niin V4-sestä meni tuulettajan laakeri
??
Jooo kyllä sinne käy ihan hyvin Ladan vesipumpun laakeri(sekä Samaran, että tavalllisen) Samaran akseli on vaan lyhyempi ja sitä parempi.
Klubikauppialtakin pitäis saada.
itse kun sitä vaihtoin, niin otin jakopään kannen poies ja prässäsin vanhan ulos ja uuden tilalle . Tuli muuten tosi tiukasti ulos, pelkäsin jo että kansi halkeaa...

Jooo kyllä sinne käy ihan hyvin Ladan vesipumpun laakeri(sekä Samaran, että tavalllisen) Samaran akseli on vaan lyhyempi ja sitä parempi.
Klubikauppialtakin pitäis saada.
itse kun sitä vaihtoin, niin otin jakopään kannen poies ja prässäsin vanhan ulos ja uuden tilalle . Tuli muuten tosi tiukasti ulos, pelkäsin jo että kansi halkeaa...
ennenvanhaan
scanian miehet otti maskin ja syylärin pois sit lämmitettiin vähän ympäriltä ja massavasaralla vedettiin ulos vanha ja sit danfoss tilalle.
ei kopan aukaisua jos ei tarvii muuten ottaa-
ja olen itseki vaihtanut em tavalla mutta massavasaraaan täytyy tehdä laippa jolla se tulee kiinni siiihen turpaan. lämmitystä tietysti uhontamatta
ei kopan aukaisua jos ei tarvii muuten ottaa-
ja olen itseki vaihtanut em tavalla mutta massavasaraaan täytyy tehdä laippa jolla se tulee kiinni siiihen turpaan. lämmitystä tietysti uhontamatta