Taas on urheiluautossa korjaamista...noh. -89 tonnarissani on nyt sellaista pikkuvikaa että jos oikaisen kaasujalan ahtomittari NOUSEE tappiin, eli hukkaportti ei nyt ole selvinpäin.
Vaihtoehtoja pakopesän halkeaminen, hukkaportin jumittuminen ym. Joku mainitsi noissa vanhoissa jutuissa, että jos näistä paineletkuista joku lähtee irti niin ahdot nousee..elikkäs joku on varmastikkin törmännyt vastaavaan ja voisi kertoa mahd. mikä tuota vaivaa.
Sain tuossa pari kuukautta sitten kasaan tuon koneen yläkerran kannentiivistevian jälkeen. Nesteet oli muuten syöneet tuohon tiivisteeseen reikiä ihan eri paikkoihin missä pitäisi olla reikä ym. Kanteen oli jo tullut syöpymiä ym. Piti koneistaa niin että varaa jäi enää pariin kannen oikaisumahdollisuuteen.Tiivisteen palamiseenkaan ei ollut muuta vikaa kun liika paine ja nyt on tullut katottua tuon kaasujalan asentoa tarkempaan, ennen kun taas saa turbon toimimaan...
Mitä tehtävisä hukkaportille?
Mitä tehtävisä hukkaportille?
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Juu sekoilen...siis tämä mankkuvena mikä ohjailee paineita ym. kolme letkua sisään ja virtapistoke päällä. Nii se kuitenki naksaa kun virta menee päälle, voihan se olla kai silti jumissa et puran huomenna jos aukeaa. Ei voi olla monimutkainen juttu, eli jos ei tuolla selviä niin palailen asiaan
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti: