http://www.jsonline.com/story/index.aspx?id=543283

Itse asiassa ei saanut edes teepaitaa...MtSound kirjoitti:Ensin tuli t-paita, mutta hetken mietittyään pr-ihmiset päättivät näin.
Kuulostaa ihan Suomen maahantuojan asenteelta merkkiuskollisuuden säilyttämisessätommij kirjoitti:Itse asiassa ei saanut edes teepaitaa...MtSound kirjoitti:Ensin tuli t-paita, mutta hetken mietittyään pr-ihmiset päättivät näin.
"...he didn't get so much as a T-shirt from Saab."
Tais GM:lle tulla kiire paikata tilanne kun juttu alkoi levitä pitkin Saabsivustoja.
Toisaalta eihän tuollaista päätöstä ota ihan kuka ja milloin tahansa..tommij kirjoitti:Itse asiassa ei saanut edes teepaitaa...MtSound kirjoitti:Ensin tuli t-paita, mutta hetken mietittyään pr-ihmiset päättivät näin.
Tais GM:lle tulla kiire paikata tilanne kun juttu alkoi levitä pitkin Saabsivustoja.
aika paljon on ajettu nyt jo jos enää reilut 800 puuttuu 1600:staTobbana kirjoitti:uupuvat hieman reilu 800tkm
-Sami
Juu, laske hitaammin niin näet kyllä ettei tuo vielä mihinkään riitä.Tobbana kirjoitti:Pikaisella laskutoimituksella ei ainakaan minun kannattaisi alkaa tonnarilla ajaa yötä päivää saadakseni uuden auton, noin 8 litran keskikulutuksella uupuvat hieman reilu 800tkm maksaisi pelkästään bensoina liki 80000 euroa.
-Sami
Joo enpäs ajatellu taas loppuun asti, mut sitä sattuupi. Elikkä siis, pannaan vielä 600tkm lisää ja 60000 euroa, niin alkaa olemaan lähellä. Tuollahan jo rakentaa omakotitalon ja ostaa 9-3 aerocabben. :DTri-Lo kirjoitti:Juu, laske hitaammin niin näet kyllä ettei tuo vielä mihinkään riitä. :wink: MAILEJA.Tobbana kirjoitti:Pikaisella laskutoimituksella ei ainakaan minun kannattaisi alkaa tonnarilla ajaa yötä päivää saadakseni uuden auton, noin 8 litran keskikulutuksella uupuvat hieman reilu 800tkm maksaisi pelkästään bensoina liki 80000 euroa. :)
-Sami
Tuosta tulee mieleen, muistaisin että joku oli joskus aikanaan ajellut Harley Davidsonilla poikkeuksellisen pitkän matkan. Reissasi ympäri maailmaa jne.Tri-Lo kirjoitti:Toisaalta eihän tuollaista päätöstä ota ihan kuka ja milloin tahansa..tommij kirjoitti:Itse asiassa ei saanut edes teepaitaa...MtSound kirjoitti:Ensin tuli t-paita, mutta hetken mietittyään pr-ihmiset päättivät näin.
Taksikyltti katolle ja asiakkaita kuskaan niin johan kannattaaTobbana kirjoitti:Pikaisella laskutoimituksella ei ainakaan minun kannattaisi alkaa tonnarilla ajaa yötä päivää saadakseni uuden auton, noin 8 litran keskikulutuksella uupuvat hieman reilu 800tkm maksaisi pelkästään bensoina liki 80000 euroa.![]()